Gi-bort seminar: Hvordan kan du bidra til å skape mer engasjement?

Gi bort-seminar er et initiativ fra Gi bort dagen hvor vi sammen med utvalgte foredragsholdere tilbyr gratis seminarer for ansatte innen frivillig og ideell sektor samt for sosiale entreprenører.

Gi bort-seminar; Hvordan kan du bidra til å skape mer engasjement?

Torsdag 26. nov kl. 08.00-10.30, Bygdøy Allé 2, Oslo

Selskaper med engasjerte medarbeidere utkonkurrerer andre selskaper med opptil 202 %, i følge Gallup.

Derfor inviterer vi sammen med Dale Carnegie Training ledere, HR-ansvarlige, andre med personalansvar – eller deg som brenner for temaet, til å delta i dette frokostseminaret som tar for seg hva det er som påvirker engasjement, og hva du kan gjøre for å opprettholde engasjementet i din organisasjon.

Blant medarbeidere som er uengasjerte på jobben, er det 2,5 ganger større risiko for at de slutter for en hvilken som helst lønnsøkning sammenlignet med medarbeidere som er engasjerte. Derfor er din evne til å opprettholde engasjementet på arbeidsplassen kritisk for din organisasjons overlevelse og økonomiske resultater.

Workshopen gir deg konkrete verktøy og tips til hvordan du kan jobbe med eget og dine kollegaers engasjement som igjen vil være med på å styrke selskapets resultater.

For billetter og mer informasjon se https://gibortdagen.hoopla.no/sales/gibortengasjement/

Om Ingrid Schjelderup Bygland

Ingrid har jobbet på Dale Carnegie Training som sertifisert instruktør siden 2012. Hun har en Master of Science fra UMB og del av MBA i Markedsføring fra NHH. Tidligere har hun 12 års erfaring fra dagligvarebransjen. Hun har jobbet med markedsføring, prosjektledelse og forretningsutvikling i ledende selskaper som Orkla og Mills.

Om Dale Carnegie Training

Dale Carnegie Training tilbyr praktisk trening og utvikling innenfor kompetanseområdene kommunikasjon, ledelse, salg. Dale Carnegie Training har skapt engasjerte, kompetente og trygge medarbeidere i over 100 år. Til nå har over 9 millioner mennesker, i over 85 land og på 29 språk vært gjennom en prosess hos oss. Les mer om Dale Carnegie

Om Gi bort dagen

Gi bort dagen gjør det mulig for bedrifter å ta samfunnsansvar ved å sette frivillighet og giverglede i system. Som bindeledd mellom givere (bedrifter) og mottakere (frivillige organisasjoner og sosiale entreprenører) fasiliterer Gi bort dagen handlingsbasert samfunnsansvar i form av for eksempel et dagsverk, en tjeneste eller en oppmuntring til noen som trenger det. Sammen tar vi ansvar for vårt lokalsamfunn og gjør verden til et bedre sted. Les mer om Gi bort dagen