Høstens nyheter fra Glitter

Høstens nyheter fra Glitter

Hamrede og skulpturelle former, paljetter, strass og perler pryder både øredobber, smykker, hårspenner og diademer. I høst skal tilbehøret virkelig synes.

En paljettbesatt scrunchie i håret, et par statement-øredobber eller en perledekorert hårbøyle løfter hverdagsantrekket til nye høyder og gir det et luksuriøst og eksklusivt uttrykk.

Høstens fargeskala strekker seg fra delikate jordfarger som beige og pudderrosa til lilla, vinrødt og klassisk svart.

Høstnyhetene vil være tilgjengelig på Glitter.no og i alle Glitter-butikker fra uke 27.

Emner

Glitter ble stiftet i 1992 og er i dag en markedsleder i Norden, med 215 motebutikker. Glitter er en del av familiebedriften Bergendahls, som ble startet av den nåværende eieren Elisabeth Bergendahl Mylonopoulos’ farfar, Mikael Bergendahl. Glitter tilbyr kvinner i alle aldre et bredt spekter av stilsikre, rimelige smykker, tilbehør og hårtilbehør kombinert med personlig service.

Velkommen til Glitter Norge!

Glitter er en butikkjede og nettbutikk som tilbyr bijouteri, ekte sølv og hårtilbehør. Glitter ble grunnlagt i 1992 og eies av familiebedriften Bergendahls. Vi har 165 butikker i Norden.