Sneak peek SS19

Sneak peek SS19

SS19 byr på farger og overdådige mønstre, men også klassiske former med en tvist. Smykker og tilbehør står i sentrum denne våren.

Skilpaddemønsteret holder seg fortsatt i trendbildet. Denne sesongen vil vi også se mønsteret på både smykker og tilbehør. Stylet med jordnære fargenyanser får antrekket et luksuriøst 70-talls-preg som er helt riktig denne sesongen.

Kjettingdetaljer kommer også for fullt og vil prege både øredobber, halskjeder og armbånd. Bruk smykkene lag-på-lag og løft antrekket med tilbehør i en iøynefallende aksentfarge.

Blant fargetrendene ser vi sarte pasteller, fuksia, lilla og gult i alle nyanser.

Kategorier

Glitter ble stiftet i 1992 og er i dag en markedsleder i Norden, med 190 motebutikker. Glitter er en del av familiebedriften Bergendahls, som ble startet av den nåværende eieren Elisabeth Bergendahl Mylonopoulos’ farfar, Mikael Bergendahl. Glitter tilbyr kvinner i alle aldre et bredt spekter av stilsikre, rimelige smykker, tilbehør og hårtilbehør kombinert med personlig service.

Velkommen til Glitter!

Glitter er en butikkjede og nettbutikk som tilbyr bijouteri, ekte sølv og hårtilbehør. Glitter eies av familiebedriften Bergendahls. Vi har 150 butikker i Norden.

Glitter

Vollsveien 13 H