Viva Antigua! Rebecca Minkoff x essie

Å reise varmer sjelen til Rebekka Minkoff, derfor har hun latt seg inspirere av nettopp Antigua når hun har kreert årets sommerkolleksjon for essie.

ANTIGUA = PARADIS
Antigua har lenge vært en av Karibias ukjente perler. Øya har 365 strender – én for hver dag. Knallturkist hav, vaiende palmer og kritthvite strender. Bestill en paraplydrink mens du ligger ved svømmebassenget, betrakter gamle klosterruiner og lytter til svak, klassisk musikk blandet og skravling fra papegøyene i trærne rundt deg. Rebekka anbefaler å utforske øya med både sykkel og til fots. Byens levende farger gjenspeiler kulturen og kan sees rundt deg hvor enn du går. Derfor byr essie på en fargesterk sommerkolleksjon.

REBEKKAS MINKOFFS INSPIRASJON TIL ESSIE SOMMER 2016:
Rebekka elsker kokkosmelk. Fargen coconut cove er en søt kremhvit, inspirert av innsiden av, nettopp - en kokkosnøtt. Kokkosnøtten nyter du mens du ser utover havet rundt Antigua, hvor inspirasjonen til stjernefargen viva antigua! kommer fraen skimrende krystallinsk turkisfarge inspirert av det knallturkise havet på Antigua. Hvis du utforsker de lokale markedene kommer du garantert over Loot the booty - en skimrende safir-blå. Fargen er observert både på hus og de lokale markedene. Sterke farger er en av sommerens største motetrender, og neglene dine er intet unntak. Berried treasures har en klar bærfarget rubin-rosa farge som gir enhver sommerkjole et ekstra piff. Snakker om sommerantrekk så er en av Rebekkas varemerker røde heler. Lakken hiking heals er en varm lavarød farge, inspirert av Rebekka på tur i høye heler. Sist men ikke minst tribal text- styles, en svart lakk med gull og knust onyks.

#essielove og god helg!

XOXO,