Goodtech er tildelt nytt biogassprosjekt

Goodtech Environment på Åland er tildelt en entreprise med Uppsala Vatten och Avfall AB, Sverige. Generalentreprisen omfatter maskin-, bygg-, elektro-, vvs- og prosessinstallasjonene til biogassanlegget ved Kungsängens Gård i Uppsala i forbindelse med ombygging og utvidelse av anlegget.

Anleggsoppgraderingen har en kontraktsverdi på ca SEK 19 millioner.

Prosjektet starter i løpet av juni 2017 og skal ferdigstilles i mai 2018.

”Vi er veldig takknemlige for at Uppsala Vatten valgte Goodtech til dette prosjektet og ser frem til å ta fatt på oppgaven", sier konsernsjef Eric Staurset.

Kontrakten er underlagt normal klagefrist til 30.05.2017 i henhold til svensk lov om offentlige anskaffelser.

Eric Staurset, konsernsjef Goodtech ASA, tlf. +47 98 28 11 42, e-post: eric.staurset@goodtech.no

Alef Jansson, VD Goodtech Environment Ab, tlf +358 400 597 027, e-post: alef.jansson@goodtech.fi

Goodtech er notert på Oslo Børs, omsetter for ca. NOK 700 millioner og har ca. 350 medarbeidere i Norge, Sverige og på Åland.