Goodtech Products AS inngår kontrakt med Saga Fjordbase AS­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Kontrakten gjelder leveranse av et stort antall Seacom rulleflak i størrelser fra 40’ til 62’ og med lastekapasitet fra 60t til 80t.

Forut for kontrakten ble det fra Saga Fjordbase AS sin side foretatt en prekvalifiseringsrunde for aktuelle leverandører, basert på tidligere og innhentede opplysninger der det ble vektlagt leveringsdyktighet og kvalitet. Videre ble det foretatt en gjennomgang med leverandører, der krav og forslag til nye løsninger ble presentert.

Forespørsel ble sendt ut og leverandører ble invitert til å lage et utkast/skisse over hvordan integrere krav og nye løsninger for lastsikring på rulleflak.

Valg av Goodtech Products AS som leverandør ble foretatt på grunnlag av pris og kvalitet, samt like viktig inkorporering av løsninger for lastsikring og vedlikehold, sier Terje Grude, senior kontraktskoordinator hos Saga Fjordbase AS.

Saga Fjordbase AS bestilte så et stk Seacom rulleflak 40’/60t som deres ”prototype” for testkjøring og utprøving. Etter endt periode ble det foretatt noen mindre justeringer og nå er spesifikasjonene definert og kontrakt skrevet.

For ytterligere opplysninger, kontakt:

Goodtech Products AS, Gordon Lindseth­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, Salgssjef, tlf.: 22 79 08 06­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, e-post: gordon.lindseth@goodtech.no­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Goodtech Products AS er en ledende produktleverandør og representerer verdensledende produsenter innenfor fagområdene instrumentering, industriell kommunikasjon, automatisering, auto-ID/datafangst og logistikk. I markedet er Goodtech Products blant annet kjent for varemerker som Rockwell Automation, Kepware, Macsa, Remote Control og MAFI. Goodtech Products er et heleid datterselskap av det børsnoterte teknologiselskapet Goodtech ASA (OSE:GOD)