Visualiser og analyser data på en enkel måte med Power BI

Effektiviser rapporteringsprosessen med Power BI fra Greenstep

Med Power BI fra Microsoft kan du nå enkelt analysere store mengder data for å lage viktig informasjon om virksomheten din. Dette skybaserte forretningsanalyseverktøyet gir deg muligheten til å hente data fra flere forskjellige kilder og kombinere dem til rapporter utformet etter dine behov. Rapportene gir verdifull informasjon om virksomheten både nå og i fremtiden, og oppdateres automatisk med gjeldende data. Dette sparer tid fra å oppdatere de samme rapportene om og om igjen. Med Power BI kan du enkelt få tilgang til informasjonen din via nettleseren, uavhengig av tid og sted. Dette gjør at du alltid er et skritt foran, siden all informasjonen du trenger er tilgjengelig bare noen få klikk unna.

Fordeler med Power BI:

• Lett å bruke: Rapportene kan sees direkte i nettleseren din, og du trenger ikke å installere noen eksterne programvare. Power BI er en del av Microsofts produktfamilie, så det å dele rapporter og andre bruksrettigheter fungerer sømløst med hjelp av en Microsoft-konto.
  • Visuelt og allsidig: Power BI sine tydelige og informative visualiseringsverktøy tar rapporteringen din til et nytt nivå! Brukere kan enkelt opprette og tilpasse sine egne personlige rapporter og visninger. Utseendet og detaljene til rapportene og visningene kan enkelt tilpasses etter brukerens behov.
  • Dybdeanalyse: Rapportene gjør det mulig å enkelt opprette dype analyser av de rapporterte tallene. Rapportenes visninger er enkle å filtrere, for eksempel basert på dato, personer eller produkter, noe som gjør det mulig å se både samlede og detaljerte tall i samme rapport.
  • Delt- og mobil tilgang: Utvikling og gjennomgang av rapporter er enkelt gjennom Power BI sine delte brukerkontoer, der flere brukere samtidig kan håndtere samme prosjekt. Med Power BI sin mobilapplikasjon får du også en enkel oversikt over virksomheten på mobilen din.

Om Greenstep:

Greenstep er en familiebedrift og en ekspertorganisasjon med tjenester innen CFO, regnskap, lønn, skatte- og forretningsjus, HR, bærekraft, ERP-systemer, dataanalyse og automatisering. Vi har hatt en organisk vekst siden oppstart i 2010 og er nå +700 medarbeidere, alle med en felles målsetning om å hjelpe vekstbedrifter til å bli ledende innen sine respektive bransjer. Greenstep er også opptatt av en bærekraftig fremtid for miljø og samfunn og kombinerer sosial, miljømessig og økonomisk bærekraft på alle de steder bedriften opererer. Greenstep har i dag virksomhet i Finland, Sverige, Norge og Estland. I andre land betjener Greenstep sine kunder gjennom MSI Global Alliance. Nettverket er et av de største i verden, med mer enn 250 uavhengige medlemsbedrifter for økonomistyring, lønn, skatt og juridiske tjenester fra over 100 land.

Katrin Ohlander

Pressekontakt PR/Marketing Manager +47 958 76 557

Velkommen til Greenstep Norge AS!

Greenstep ble grunnlagt i 2010 og er en familiebedrift som hjelper tusenvis av kunder i Norden med å vokse gjennom tydelighet. Våre kunder spenner fra startups og lokale fond til børsnoterte og internasjonale selskaper. Vi automatiserer regnskap og lønn, hjelper kundene i deres daglige drift med bla. interim CFO- og HR-sjefer. Vi finner ny finansiering eller eiere ved behov, implementerer BI- og ERP-programvare for å støtte kundenes globale ambisjoner & hjelper bedrifter med å bygge en mer bærekraftig fremtid.

Greenstep Norge AS
Bernt Ankers gate 17