Gå videre til innhold
Den enkleste veien til vegghengt klosett og servant- Et baderom og 14 cm er alt du trenger

Nyhet -

Triomont er snarveien til et baderom med vegghengt klosett og servant. Mange tror det er både vanskelig og plasskrevende å bytte til veggmonterte produkter på baderommet, men nå kan denne myten avlives for godt. Et baderom og 14 cm er alt som behøves. At det nå har blitt enkelt å bytte til vegghengte produkter er etterlengtet.

”Mitt baderom er for lite.” ”Det er for komplisert.” ”Kommer det til å holde?” ”Jeg tror veggen må rives og fuktsperrene vil ødelegges” Mange som drømmer om vegghengt klosett på baderommet har tidligere latt seg skremme grunnet mangel på kunnskap rundt vegghengte produkter.

Med Gustavsbergs Triomont-system er det nå enkelt og plassbesparende å montere klosett på veggen, både når det handler om å bygge om et eksisterende baderom eller bygge nytt. At det i tillegg blir pent og enkelt og holde rent er velkomne bonuser.

Spyleknapper i glass og et stort utvalg klosetter.

Med vegghengt blir det enklere å gjøre baderommet personlig. Triomont kan nemlig kombineres med samtlige veggskåler og de fleste servanter fra både Gustavsberg og Villeroy & Boch. Utvalget av trykknapper i ulike design og materialer er også stort.

Den lekreste nyheten blant trykknappene er den pneumatiske varianten for dobbelspyling, i hvitt eller svart glass.

400 kg på klosettskålen

Det finnes mange grunner til å velge vegghengte produkter.  Baderommets areal utnyttes maksimalt og kjennes større. Det er blant annet mulig å montere klosettet i et hjørne. Dessuten blir det mer hygienisk og lettstelt. For dem som har bekymret seg for holdbarheten kan man berolige med at Triomont- systemet har gjennomgått bransjens tøffeste belastningstester og resultatet viser at et klosett fra Gustavsberg eller Villeroy & Boch montert med Triomont tåler hele 400 kg belastning.

Våre klosetter montert med Triomont, klarer vektmessig at hela familien setter seg samtidig, forteller Kristina Hellner, PR & kommunikasjonsansvarlig på Villeroy & Boch Gustavsberg. Triomont er utviklet for å imøtekomme forbrukerens ønsker om kvalitet og holdbarhet. Monteringsstativet festes kun i veggen, og man slipper derfor å bore i gulvet og risikere vannskader.

Anbefalingen er å ha profesjonell hjelp ved installering av selve monteringsstativet Triomont for å sikre at man oppfyller alle krav og regler som gjelder våtrom. Monteringssystemet Triomont finnes tilgjengelig for profesjonelle og forbrukere fra og med september.

For mer informasjon, samt bilder kontakt oss gjerne:

Du kan også søke å laste ned bilder i vår bildebank: http://gberg.citat.se/marketstore/

Pressekontakt Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness +46 70 073 01 44
Christian Mjaaseth

Pressekontakt Country Manager Norway Bath & Wellness

Villeroy & Boch / Gustavsberg

Gustavsberg er en av Skandinavias ledende produsenter av baderomsprodukter. Høye nordiske standarder, tidløs design og smarte løsninger som sparer vann, energi og penger gjør det enkelt å lage et komplett baderom fra Gustavsberg.

Selskapet eies av den tyske gruppen Villeroy & Boch AG, en av Europas største produsenter av baderomsinnredninger. I konsernet inngår også varemerket Vatette, ledende innen installasjonsmaterialer for baderommet. Gustavsbergsgruppen har i dag rundt 400 ansatte og en omsetning på over 1,1 milliarder SEK.

Porselensproduksjon i Gustavsberg startet i 1825. De første baderomsproduktene ble produsert i 1939, og siden den gang har Gustavsberg stått for høy kvalitet, godt design og innovative løsninger. I dag er porselensproduksjon erstattet av montering i Gustavsberg, men fabrikken i Vårgårda produserer fortsatt kraner og har gjort det i over 100 år. I dag er Gustavsberg ledende innen vannsparing og miljømessig arbeid - fra produkt til ferdig installasjon. Les mer på www.gustavsberg.no

Villeroy & Boch / Gustavsberg
Villeroy & Boch AG Hauptverwaltung Saaruferstr.
66693 Mettlach