Gustavsberg stiller stinn av selvtillit på VVS-dagene

Gustavsberg stiller stinn av selvtillit på VVS-dagene

Gustavsberg er markedsleder på baderomsporselen og stiller stinn av selvtillit på VVS-dagene etter omsetningsrekord i 2017.

Gustavsberg er et heleid datterselskap av det tyske konsernet Villeroy & Boch, og tilhører dermed en av Europas største produsenter av baderomsinnredning.I Norge har selskapet 14 ansatte og deltakelse på VVS-dagene er en selvfølge også i år.

– VVS-dagene er en meget viktig møteplass for å både holde kontakt med våre profesjonelle kontakter og å komme i kontakt med nye aktører, sier Markedssjef Tor Strand Jacobsen.

Fantastisk 2017

Fjoråret slo alle rekorder:

– 2017 ga oss «all time high» på omsetning og fikk gleden av å dokumentere at vi er den klare markedslederen på baderomsporselen totalt. Særlig innenfor veggskåler har vi en solid posisjon. Våre fabrikker og vårt selskap satser utelukkende på produksjon av høyeste kvalitet, og vårt hovedfokus er å besørge at våre kunder ikke opplever noen form for driftsforstyrrelser på våre produkter. Vi skal være best på reklamasjonshåndtering og oppfølging av produktene vi selger, sier Strand Jacobsen.

Han er stolt av fjoråret og de ansatte:

– Vi har mange dyktige ansatte som har høy kompetanse og lang erfaring. Det skaper et godt grunnlag for å kunne yte god service.

Mange nyheter

Rørleggere, grossistansatte, konsulenter, arkitekter, utbyggere og eiere av leilighetskomplekser er målgruppene for Gustavsberg under VVS-dagene.

– Vi har forventninger om å oppnå god kontakt og å få vist frem nyheter i vårt sortiment. Både innenfor armaturer, klosetter og møbler vil vi ha nyheter å vise frem, sier Strand Jacobsen.

VVS-dagene 17.–19. oktober 2018 – Norges viktigste møteplass for miljø- og energiteknikk arrangeres i regi av VVS-foreningen på Norges Varemesse i Lillestrøm. I 2016 satte VVS-dagene rekord med over 11.000 besøkende og 200 utstillere.

Pressekontakt Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness +46 70 073 01 44
Christian Mjaaseth

Pressekontakt Country Manager Norway Bath & Wellness