Gå videre til innhold
SVART BADEROM: Det trenger ikke å bli mørkt og dystert med svart, her med servant fra Villeroy & Boch.

Svart – fargen som aldri går av moten

Hvis noen skulle være i tvil – svart vil alltid være den fargen som trygt kan brukes til alt, og som aldri vil gå av moten. Svart er en tidløs klassiker og er, også i 2019, den ledende fargen innen interiørdesign.

“I will put them all in black!” – Coco Chanel
Med denne uttalelsen revolusjonerte Coco Chanel mote over hele verden med den tidløse og elegante fargen som utstråler både sensualitet og makt. Moteindustrien har vært overflødig av svart siden den gang. På samme måte er det i hjemmet – der interiørdesign drar nytte av den elegante effekten som svart gir. Og kombineres den riktig, vil den heller aldri bli for dominerende. Enten det er på badet, i stuen eller på kjøkkenet, fungerer svart alltid bra, uansett om stilen er klassisk eller moderne.

Sterk designduo
Fordelen med svart er at det kan kombineres med hvilken som helst annen farge. Den klassiske sort-hvitt looken er i utgangspunktet rake motsetninger, men den sterke kontrasten brukes ofte for å skape en følelse av ro – og særlig på baderommet. Man kan ofte se svarte møbler med hvit sanitet som et klassisk og tidløst valg når du renoverer et bad. Den tidløse duoen preger også mange av nyhetene til Villeroy & Boch, som er verdensledende innen møbler og keramikk på badet.

Svart toalett – et trygt og trendy valg
Er du lei av det klassiske hvite toalettet kan du enkelt velge et svart et, utstyrt med den mest avanserte teknologien som er tilgjengelig på markedet. ViClean-I100-wc fra Villeroy & Boch i jet black, er det første toalettet på markedet i svart versjon, og er et tilskudd til det ekstraordinære og moderne baderommet. ViClean-I 100 har et minimalistisk utseende og den svarte høyglansfargen gjør toalettet komplett og trendy – faktisk spot on.

For et gjennomført estetisk uttrykk kan man med fordel kombinere det svarte ViClean-toalettet med en servant fra Memento 2.0-serien, også i svart høyglans, og et Oberon-badekar med svart front. Stilig og i perfekt harmoni. Ceramicplus, en spesiell overflatebehandling, er tilgjengelig for all sanering fra Villeroy & Boch, som gir god behandling av kalk og gjør rengjøringen til en lek.

Pressebilder:

Villeroy & Boch Norge AS er en del av det tyske konsernet Villeroy & Boch AG og tilhører en av Europas største produsenter av baderomsprodukter. I konsernet inngår også varemerket Gustavsberg, som er en av Skandinavias ledende produsenter av baderomsprodukter. Villeroy & Boch har vært en viktig del av den europeiske kulturen og er den ledende europeiske premium merkevaren innen husholdningsporselen, fliser, kjøkken og bad. Les mer på www.gustavsberg.no og www.villeroy-boch.com

Pressekontakt Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness +46 70 073 01 44
Christian Mjaaseth

Pressekontakt Country Manager Norway Bath & Wellness