Gå videre til innhold
Happybytes blir strategisk partner for Skiforbundet Langrenn. På bildet: trenerne for kvinner elite Sjur Ole Svarstad og Stig Rune Kveen

Langrennslandslaget goes Happybytes

Skiforbundet langrenn har signert avtale med mobilselskapet Happybytes som strategisk partner. Avtaletiden er på to år og går til etter VM i Trondheim 2025.

Avtalen med Happybytes bidrar med direkte inntekter til langrenn. I tillegg gir den strategiske partneren langrenns medarbeidere fri bruk av mobilen, en kostnadsreduksjon på ca 400.000 kr årlig.

- Med sterkt kostnadsfokus i langrenn blir Happybytes et viktig tilskudd til vårt lag av strategiske partnere, sier kommersiell leder Peder Nævestad i Skiforbundet langrenn. - Happybytes har som målsetting å være billigst på totalen. Det passer mobilkommunikasjonsaktiviteten til våre medarbeidere bra, med deling av informasjon både hjemme i Norge og på tvers av internasjonale landegrenser.

- Norges beste dekning og de beste prisene, sammen med verdens beste langrennsløpere, er uten tvil en svært god match, sier Happybytes-sjef Thomas Sandaker. - I en krevende økonomisk tid er det ikke bare den jevne nordmann som har behov for å spare penger på mobilregningen, men naturlig nok også de som tilbringer store deler av året på reise. Vi er stolte av å kunne bidra til både bedre økonomi og gode mobiltjenester for langrennslandslaget.

Kontaktperson Skiforbundet langrenn:

Peder Nævestad, kommersiell leder Skiforbundet langrenn
mobil 988 87 134
peder.naevestad@skiforbundet.no

Happybytes mobil - både billig og bra

Happybytes ble grunnlagt på en enkel ideologi om at det er god butikk å ha fornøyde kunder. Fornøyde kunder forblir kunder. Misfornøyde velger noen andre.

Vi skal gi kundene mer data, billig, uten at man skal ikke behøve å velge enten billig eller bra. Vi skal levere på begge deler. Det blir det happy kunder av.

Happybytes ligger helt i toppen på kundetilfredshet på forbrukerportaler som bytt.no.

Kjetil Kristensen

Pressekontakt Konst. daglig leder +47 926 15 008

Billig og bra mobilabonnement

Happybytes tilbyr billig og bra mobilabonnement med full Telenor-dekning 5G/4G, selvfølgelig uten bindingstid.

Happybytes AS
Hvamstubben 14