Gaios fabrikk i Frankrike - tradisjoner og gode håndverksteknikker

Fabrikken Gaio - tradisjoner for håndverk og kvalitet

Gaio Manufacture har produsert måltilpasset kjøkkeninnredning og kvalitetsmøblersiden 1930. Fabrikken ligger i La Longine i Franche-Comté- regionen i Frankrike, og er bygget på stolte tradisjoner for håndverk og kvalitet. Gaios visjon er å gjøre kundens drøm til virkelighet.

Hvert enkelt kjøkken lages på bestilling, etter kundens ønsker og rommets mål, noe som gir et skreddersydd, unikt resultat med minimalt behov for fôringer og tilpasninger etter montering. Dermed kan Hartnet Kitchen tilby eksklusive, personlige kjøkken som tilfredsstiller kundens behov når det gjelder kvalitet og design. Gaio leverer innovative løsninger som holder en svært høy standard, produsert under bærekraftige prosesser.

Gaio Manufacture legger stor vekt på opplæring av lokale håndverkstradisjoner, og ved fabrikken jobber lokale fagfolk som har fått dette inn med morsmelken. Medarbeiderne er stolte av jobben de utfører, og har i gjennomsnitt vært i tjeneste hos Gaio i 20 år. Teamets lange erfaring kombinert med ungdommens drivkraft, sørger for at tradisjoner og gode håndverksteknikker videreføres fra generasjon til generasjon.

Materialer - bærekraftig produksjon

Alt treverk kommer fra franske skoger. Hvert eiketre velges nøye ut før felling, for å sikre kvaliteten, og stammen kommer direkte til fabrikken. Gaio er opptatt av miljøet, og for å sikre en bærekraftig produksjon brukes hele treet – selv sagflisen.

Beslag og hengsler kommer fra den tyske familiebedriften Hettich, som har ble etablert i 1888. Hettich byr på innovativ, pålitelig og holdbar teknologi med produkter av ypperste kvalitet, med smarte monterings- og justeringsløsninger.

• Byggeindustri, bransjespørsmål

• håndverk