Hartnet Kitchen Showroom på Nordstrand i Oslo

Hartnet Kitchen har åpnet showroom på Nordstrand i Oslo. Her kan kunden få inspirasjon og en opplevelse av et praktisk sammensatt kjøkken, kjenne på overflater og få gjennomgang av innovative hvitevarer i flott design.

Hartnet Kitchen tilbyr unike, personlige kjøkken bygget på mål etter kundens ønsker og behov. I showroomet har vi valgt et moderne kjøkken, med en materialmiks av naturlig eik, lys stein og svarte hvitevarer. Frontene er håndtaksløse, modell "LSP Meuse", og gir et moderne uttrykk på kjøkkenet i eik. Kjøkkenmøblene er bestilt på mål fra Gaio fabrikken i Frankrike, og har foringer helt opp til taket. Materialet i kjøkkenmøblene er eik finert, som er et svært sterkt og holdbart, og som passer godt til det Skandinaviske klimaet.

Steinplaten er fra Silestone, i fargen Blanco Orion. Den er både slitesterk og enkel å rengjøre. Den underlimte vasken fra Rieber gir et rent look. Vasken har også praktiske tilleggsdeler som gjør matlagingen enklere og mer ryddig og hygenisk. Kjøkkenarmaturen fra AXOR Hans Grohe har uttrekkbar tut og en Select-knapp til å slå av og på vannet med ett trykk. Smart når du skal fylle opp vannkaraffel eller tunge gryter som står på kjøkkenbenken.

Innovative hvitevarer i lekkert design

I tillegg til godt håndverk og kvalitetsmaterialer, er Hartnet Kitchen opptatt av å kunne tilby innovative hvitevarer i lekkert design. Benkeventilatoren er fra BORA, der ventilator, koketopper og motor er i én kompakt enhet. Dette er svært praktisk da man slipper å ha en stor ventilator over koketoppen. BORA Basic Exclusive Benkeventilator har høy standard, både funksjonelt og designmessig, samt at kjøkkenviften er stillegående og enkel å rengjøre.

Øvrige hvitevarer er fra Siemens studioLine-serien, utstyrt med det aller siste innen teknologi og innovative funksjoner. Vi har valgt en kompakt innebyggingsovn med micro, da det er praktisk og plassbesparende. En automatisk kaffemaskin for innbygging gir kafefølelsen i eget hjem. Samt en helintegrert vaskemaskin som gir rask oppvask og tørketid. Kjøleskapet er et integrert kombiskap. Alt er utstyrt med Siemens Home Connect, en app som lar deg styre alle de WiFi-tilkoblede hvitevarene fra Siemens. Dermed får du tilgang til og kontroll over dine hvitevarer uansett hvor du er.

Befaring

Hartnet Kitchen er lidenskapelig opptatt av å gi kunden en personlig opplevelse fra design til ferdigstilt drømmekjøkken. Vi tilbyr gratis befaring frem til 22. juni. Ta kontakt for mer informasjon og en inspirerende prat om kjøkkenløsninger og hvitevarer.

www.hartnetkitchen.com

• rieber