Havila Kystruten rekrutterer langs kysten

Havila Kystruten rekrutterer langs kysten

Rederiet Havila Kystruten, som seiler den klassiske ruten mellom Bergen og Kirkenes, inviterer til rekrutteringsseilas langs norskekysten i juni.

Havila Kystruten skal i en avtale med Samferdselsdepartementet drifte fire skip langs den klassiske kystruten mellom Bergen og Kirkenes de neste 10 årene. Til Havila Polaris og Havila Pollux, som er planlagt levert innen utgangen av 2022, trenger rederiet flere dyktige medarbeidere om bord. For å møte mulige kandidater, inviteres nå interesserte om bord på Havila Castor langs norskekysten i juni.

- Vi har mange stillinger å fylle på våre to neste skip, både fast ansatte og sesongarbeidere, til alle avdelinger om bord. Derfor velger vi nå å gi de som er interessert muligheten til å møte oss om bord på Havila Castor for en prat, sier HR-direktør Monica Nipen i Havila Kystruten.

Interesserte til rekrutteringsseilasen kan melde seg på her

Ansatte om bord på Havila Kystrutens skip går på en 1:1-turnus, med 22 dager om bord, og 22 dager fri. Selskapet dekker kost og losji om bord, samt reise fra hjemplassen til på- og avstigningshavn innen Norge. Havila Kystruten følger norske regler og tariffavtaler, og tilbyr i tillegg gode pensjons- og forsikringsordninger.

- Det skal være trygt, godt og ikke minst morsomt og hektisk å jobbe for Havila Kystruten. Vi er et selskap i utvikling og oppstart, men tilbyr trygge arbeidsplasser i et selskap som jobber for langsiktig og bærekraftig utvikling, både i vår drift og i organisasjonen, sier Nipen.

- Vi håper mange vil møte oss langs kysten, og vi gleder oss til å få muligheten til å møte våre nye kollegaer på veien, avslutter hun.