Gå videre til innhold
Maren Raae, CRM/Digital Manager / André Furu, Leasing Manager / Stian Ludvigsen, Financial Director / Lars Pedersen, Centre Director / Suchada Yoodee, Retail Manager / Viggo Johansen, Operations / Andrew Brown, Retail Manager

Oslo Fashion Outlet er årets bedrift

Oslo Fashion Outlet vant prisen som Årets Bedrift 2023 i Vestby kommune. Pengene skal gå til gode formål.

Årets vinner av Vestby Næringsforums prestisjetunge kåring av årets bedrift, gikk til livsstilsdestinasjonen Oslo Fashion Outlet. Foruten heder og ære vant moteutsalget en premie på 50 000 NOK. Som begrunnelse for prisen ble arbeid med å sette Vestby på kartet, samt destinasjonens dedikasjon til det grønne skiftet, spesielt fremhevet. Oslo Fashion Outlet har satset stort på bærekraft, og besitter bl.a. et av Norges største solcellepaneler.

«Vi kunne aldri oppnådd dette resultatet uten et supert team, som jobber sammen for å nå felles mål» sier senterleder Lars Pedersen «Jeg vil også gjerne takke Vestby kommune for et godt samarbeid, for å dele vår visjon og for å støtte våre tiltak.

Nå gjenstår det bare å finne ut hvilke gode formål som skal få premiepengene. OFO vil at pengene skal gå til riktig formål, og har derfor satt i gang en intern workshop som skal finne en eller to aktører som kan dra spesielt stor nytte av litt ekstra midler.

Om Oslo Fashion Outlet

Om VIA Outlets

VIA Outlets ble grunnlagt i 2014. De eier 11 premiumbutikker rundt om i Europa og tilbyr over 1 100 butikker, på over 267 000 kvm, i 9 ulike land. For mer informasjon, besøk hjemmesiden: www.viaoutlets.com

Lars Pedersen

Pressekontakt Centre Manager +4740555888

Velkommen til Oslo Fashion Outlet!

På Vestby, kun 25 minutter utenfor Oslo finner du Oslo Fashion Outlet. Vi har samlet 55 av de største Skandinaviske og internasjonale mote- og livsstilsmerker på et sted. Se et unikt utvalg av butikker med høy kvalitet innen mote, interiør og sportsmerker. Alt til outletpris, spar opptil 70% av ordinær pris.

Oslo Fashion Outlet
Vestbyveien 155