Hemsedal Up N´ Down - 2017

Hemsedal Up N´ Down - 2017

Noen dager har nå gått siden den andre utgaven av det actionfylte skiarrangementet, Hemsedal Up N´ Down gikk av stabelen, og dato for neste års race er nå klar. Med over 500 deltakere i år, har arrangementet blitt å anse som veletablert, og vi kan nå gledelig meddele at planleggingen oppimot den tredje utgaven er godt i gang.

Hemsedal Up N´ Down 2017

I 2017 blir arrangementet flyttet til litt senere ut på vintersesongen. Dato for arrangementet er satt til lørdag 1. april. Påmeldingen for Hemsedal Up N´ Down - 2017 åpner lørdag 15. oktober kl. 09:00. Hold av datoen i kalenderen, mer info blir lansert fortløpende på arrangementets hjemmeside og på arrangementets facbookside.

Resultatliste fra årets arrangementet ligger nå ute på denne siden.

Se film fra årets arrangement under:

Bilder fra arrangementet ligger ute på denne siden.

Takk til alle som var med på moroa i år, og velkommen tilbake i 2017!

Vennlig Hilsen oss på Hemsedal Turistkontor,

Katarina, Anneli, Hanne, Tine, Richard og Christoffer