​Tidenes gøyeste Krone-is er på vei inn i isdisken

​Tidenes gøyeste Krone-is er på vei inn i isdisken

Krone-is Magisk er like spennende som den høres ut: Blå og rosa fløteis med tyggissmak, i rosa vaffelkjeks og med knasende godis på toppen.

Krone-isen har kommet i mange varianter opp gjennom årene. Nå lanserer Hennig-Olsen Is sin mest kreative variant noensinne.

– Krone-is Magisk er utviklet for å skape en magisk iskremopplevelse for hele familien. Her får sansene utfolde seg i farger, smaker og ulike konsistenser. Å spise is trenger ikke bare være deilig, det kan også være gøy! sier Paal Hennig-Olsen, administrerende direktør i Hennig-Olsen Is.

Den fargerike iskremen er hakket mindre enn en vanlig Krone-is, og kommer med en smak som har vist seg å være populær.

– I fjor lanserte vi kuleis med smaken av Bubblegum for isbarene i landet, og den ble raskt veldig populær. Det er noe av grunnen til at vi har tro på at denne smak- og fargekombinasjonen også kommer til å gjøre det bra som Krone-is. I tillegg ser vi at fargerike og kreative iskremvarianter er en stor internasjonal trend, forklarer Hennig-Olsen.

Den magiske Krone-isen vil du kunne kjøpe fra uke 8 på alle utsalgssteder som selger Hennig-Olsens Is.