Et varig og lønnsomt prosjekt avhenger av at mennesker og materiell fungerer sammen

MFT Festemidler - fordi alt henger sammen

Helt siden 1832 har MFT arbeidet for å utvikle innovative løsninger på festemidler som åpner nye muligheter, oppfyller strengere krav og passer nye materialer. Egenskapene viser seg på sluttresultatet.

MFT inngår i HiKOKI Power Tool sin portefølje. Merket har et bredt produktsortiment tilpasset nordisk klima, krav og standarder. Produktene omfatter lett og tung innfestning i ulike slag som skruer, bolter, muttere, plugger og spiker.

Nå presenteres en helt ny produktserie - MFT XLNT er vår nye produktserie innen tre- og terrasseskruer med C4 klassifisering. Produktene er utviklet for å imøtekomme krav til ytelse og funksjon tilpasset det nordiske klimaet vi befinner oss i. Gjennom en avansert produksjonsprosess sikrer vi meget høy produktkvalitet.

MFT XLNT - et sikkert valg ved utendørs innfestning i tre

Treskrue XLNT

Skrue i herdet karbonstål og forsenket hode. Freseriller under hodet som forsenker skruen og gir en slett flate uten fliser. Ekstra U-gjenge på stammen minimerer sprekkdannelse og gir lavere innskruingsmoment. Fiberkutt i spissen reduserer sprekkdannelse ved montering.

Treskrue WAF XLNT

Skrue i herdet karbonstål. Stort hode som gir en veldig høy klemkraft ved montasjen. Hodets underside er utformet for å passe perfekt ved montering i stolpe-/bjelkesko. Ekstra U-gjenge på stammen minimerer sprekkdannelse og gir lavere iskruingsmoment. Fiberkutt i spissen reduserer sprekkdannelse ved montering.

Terrasseskrue XLNT

Skrue i herdet karbonstål og forsenket hode. Freseriller under hodet som forsenker skruen og gir en slett flate uten fliser.Ekstra U-gjenge på stammen minimerer sprekkdannelse og gir lavere innskruingsmoment. Fiberkutt i spissen reduserer sprekkdannelse ved montering. Skruen finnes i mange forskjellige dimensjoner og forpakningsstørrelser og leveres i MFT systemforpakning.

KONSTRUKSJONSSKRUE XLNT KOMMER VÅR/SOMMER 2019!

Skrue i herdet stål. Høy holdfasthet, godkjent for bærende konstruksjon. For skjult sammenføying av konstruksjonsvirke. Fiberkutt i spissen reduserer sprekkdannelse ved montering

HVA ER MFT2000?

MFT2000 er vår nyutviklede C4 klassifiserte overflatebehandling. Den skal sikrestille høy korrosjonsbeskyttelse for våre nye produkter fra MFT. Vi har utviklet denne overflatebehandlingen for å møte krav til korrosjonsbeskyttelse i nordisk klima. MFT2000 har en sink-jern behandling, som er en anerkjent metode innenfor korrosjonsbekyttelse. Vi har gjennomført en korrosjonstest hos RI.SE (Resarch Institute of Sweden), der vi oppnår min. 2.000 timer i saltspray test. Dette tilsvarer en C4 klasse for overflatebehandling. RI.SE har utstedt et typegodkjennelsebevis nr SC1277-17 for vår nyutviklede overflatebehandling MFT2000.

MFT FORPAKNINGER:

Et enklere måte å holde orden på! Nye forpakninger med ny etikett gjør det enklere å finne informasjon om montering, bitsstørrelse m.m. Boksen er produsert av gjennomsiktig plast så du kan enkelt se hvilket produkt som ligger i boksen. De takler ekstreme temperaturer, regn og snø, i tillegg til at de gir god orden og oversikt.

MFT SYSTEMBOX:

Med MFT Systembox får du enkelt oversikt over dine festemidler. Kofferten er tilpasset de nye boksene til MFT festemidler, i tillegg er selve kofferten kompatibel med HiKOKI maskinkofferter slik at du bare kan klipse de sammen å gå.

For mer informasjon, besøk HiKOKI Power Tools sin hjemmeside eller kontakt:
Produktsjef Skruer: Jörgen Falck - jorgen.falck@hikoki-powertools.se