HiKOKI Highligt 2-2022

Splitter nytt magasin ute nå; HiKOKI Highlights

En ny sesong står for døren og vi slipper vårt splitter nye magasin HiKOKI Highlights - stappfullt av nyheter, smarte løsninger, bestselgere og innovasjoner for proffen.

HiKOKI verktøy kjennetegnes av suveren ergonomi og brukervennlighet, slik at jobben din skal bli enklest og mest mulig komfortabel og effektiv å utføre.

Flere sterke merkevarer - bredt sortiment
Og selvfølgelig presenterer vi også nyheter og noe av det beste innen våre sterke merkevarer som Basso spikring, MFT skruer, MFT festemidler, MFT kompressorer og MFT spiker. I tillegg har vi Bendof med kraftige håndholdte maskiner for klipping-/bøying av armeringsjern.

Endeløs frihet med MULTI VOLT - Velg mellom over 100 verktøy

Vårt innovative MULTI VOLT-batteri drifter et bredt utvalg av ulike verktøy for både innen- og utendørs bruk. Dessuten er dette batteriet kompatibelt med både 36V og 18V verktøy - det er til og med kompatibelt bakover med Hitachi verktøy.

Nå kan du kappe, slipe, bore, klippe, blåse og trimme med samme kraft som elektriske verktøy, men med den ultimate friheten til å arbeide hvor og når du vil.

Opplev fordelene med batteriplattformen MULTI VOLT 36V

Med forbehold om trykkfeil. For ytterligere informasjon, se www.hikoki-powertools.no eller kontakt Nordisk produktsjef Måns Hermelin.

Følg oss gjerne på sosiale medier:

Facebook Instagram LinkedIn YouTube