Topp 10 AI-markedsføringsverktøy

Topp 10 AI-markedsføringsverktøy

Bannerbeskrivelse: Vi evaluerer AI-markedsføringsløsninger for å hjelpe deg med å velge det optimale valget.

I den stadig utviklende digitale æraen søker bedrifter og markedsføringseksperter utrettelig etter banebrytende metoder for å sikre en markedsfordel og heve konverteringsverdier. Etter hvert som skiftet mot e-handel akselererer og forbrukeratferd blir mer intrikat, blir det stadig viktigere å utnytte omfattende dataanalyse for å lage overbevisende markedsføringsnarrativer.

Kunstig intelligens (AI) strekker seg fra analyser til kundeinteraksjoner og introduserer revolusjonerende funksjoner til arsenalet av markedsføringsstrategier. Enten en erfaren markedsføringsekspert eller en bedriftseier som har som mål å forsterke merkevarens tilstedeværelse, her er10 av de beste AI-markedsføringsverktøyene designet for å forbedre operasjonell effektivitet og levere konkrete resultater.

• HIX.AI - Premier AI-verktøy for innholdsskaping
  • Bilde - Det fremste AI-verktøyet for videoannonsering
  • Øyeblikkelig - Elite AI-verktøy for e-postmarkedsføringskampanjer
  • Merke 24 - Pålitelig AI-verktøy for overvåking av media
  • 6sans - Robust AI-verktøy for analyseprediksjon
  • Albert.ai - Eksepsjonell AI-løsning for online markedsføring
  • Zowie - Praktisk AI-verktøy for å hjelpe kunder
  • Zapier - Imponerende AI-verktøy for oppgaveautomatisering
  • FRA OG 2 - Mest innovative AI-verktøy for visuell design
  • Sveip - Avansert AI-løsning for sosiale mediestrategier

HIX.AI - Premier AI Tool for Content Creation

HIX.AI overskrider typiske skrivehjelpemidler og posisjonerer seg soman alt-i-ett AI skrivekopilot rettet mot å avgrense arbeidsflyteffektivitet og kreativ innholdsproduksjon. Denne allsidige plattformen forbedrer innholdet på alle trinn, fra første artikkelutkast til redigering og korrekturlesing, og gir betydelige tidsbesparelser for andre sysler og øker den generelle produktiviteten.

DeHIX AI Writer stimulerer kreative ideer til markedsføringsmateriell og andre innholdsbehov, mens densArtikkelforfatter i lang form retter seg mot markedsføringsspesialister, SEO-eksperter og bloggere som ønsker å raskt produsere SEO-optimaliserte deler. Den leverer unikt, faktainnhold skreddersydd til dine stilistiske preferanser, inkludert innlegg på sosiale medier, reklametekster, produktsammendrag, e-poster og mer.

HIX.AIs mål er å løfte innholdsgenerering, slik at markedsførere kan øke innholdsproduksjonen effektivt, og dermed øke engasjementet med publikum. Funksjonene fremmer SEO-forbedringer på siden ved å gi forslag for å forbedre lesbarheten og redusere fluktfrekvensen, som er avgjørende for søkemotorposisjonering.

Dessuten integrerer HIX.AI enalt-i-ett Chrome-utvidelse, noe som gjør dens kraftige funksjonalitet tilgjengelig i nettleseren din. Dette verktøyet gjør det lettere å lage kalde e-poster i Gmail, lage overbevisende sosiale medieinnhold og komponere AI-assisterte dokumenter i Google Dokumenter, noe som direkte forbedrer produktiviteten og markedsføringstiltak.

Priser:

HIX.AI introduserer en null-kostnadsplan for å prøve funksjonene sammen med tre månedlige abonnementsalternativer, og tilbyr 33 % besparelse for årlige betalinger i forhold til månedlige abonnementer.

• Gratis: $0/måned
  • Grunnleggende: $29,99/måned
  • Pro: $59,99/måned
  • Ultimativt: $129,99/måned

Egenskaper:

• HIX AI Writer: Engasjer med over 120 skrivehjelpemidler, inkludert funksjoner for oversettelse, omformulering og stavekontroll.
  • HIX Editor: En avansert tekstredigerer med AI-støtte, som minner om Notions AI-funksjoner.
  • Long-Form AI Artikkelforfatter: Lag ulike typer artikler som er saklige, unike,ogSEO-kompatibel.
  • HIX Email Writer: Forbedre e-postsammensetning og svareffektivitet.
  • HIX Alt-i-ett Chrome-utvidelse: Et kombinert verktøysett med skrivehjelpemidler og en chatbot tilgjengelig via sidefelt og verktøylinje.
  • HIX Chat: En samtale-AI som ligner på ChatGPT, og gir smarte, aktuelle svar.
  • HIX Translate: Forenkle oversettelser på mer enn 100 språk.
  • Brand Voice: Skreddersy innhold til merkevarens distinkte stemme og stil.
  • Støtter 50+ språk.

• Begrensede personaliseringsalternativer.
  • Støtter foreløpig ikke masseproduksjon av langformatinnhold, selv om denne funksjonen er under utvikling.

Lås opp det fulle potensialet til AI for din markedsføringssuksess med HIX.AI!

Pictory - fremste AI-verktøy for videoannonsering

Bilde er designet for å strømlinjeforme AI-drevet videoskaping for innholdsmarkedsførere, YouTubere og lærere, med sikte på å forsterke generering av potensielle salg og øke salgstallene. Denne innovative plattformen muliggjør automatisk utvinning av sentrale segmenter fra omfattende videoinnhold, for eksempel opptak fra Zoom, Teams og webinarer, noe som gjør dem ideelle for engasjement i sosiale medier. Den forvandler eksisterende innhold til overbevisende salgsvideoer på noen få minutter ved å inkludere elementer som lagervideoer, musikk og stemmefortellinger.

For markedsføringsteam representerer Pictory et betydelig kostnads- og tidsbesparende verktøy ved å automatisere videoproduksjonsprosessen. Dette eliminerer behovet for manuell videooppretting eller kostnadene ved å ansette profesjonelle videografer. I tillegg støtter plattformen samarbeidsarbeid, slik at teammedlemmer kan dele og samarbeide med videoprosjekter uten problemer.

Priser:

Pictory tilbyr en introduksjons gratis prøveversjon, som lar brukere gjennomføre tre videoprosjekter, hver på opptil 10 minutter. Utover prøveperioden har Pictory strukturert tre abonnementsnivåer:

• Standard: $23/måned
  • Premium: $47/måned
  • Lag: $119/måned

• Direkte videoredigering gjennom tekstinndata
  • Fremhev videogenerering
  • Kondensering av lange videoer til konsise sammendrag
  • Videooppretting fra tekstmanus og blogginnlegg
  • Automatisk teksting for videoer
  • Automatisk transkripsjon for videoinnhold

Ulemper:

• Gratis- og standardpakkene mangler tilgang til mer sofistikerte funksjoner.
  • Enkelte funksjoner tilbyr begrensede tilpasningsmuligheter.
  • De AI-genererte stemmene kan ha en unaturlig, mekanisk kvalitet.
  • Flerspråklig støtte er fraværende, begrenser plattformens globale anvendelighet.

Flick - Avansert AI-løsning for sosiale mediestrategier

Sveip står som en omfattende, AI-drevet plattform designet for å effektivisere markedsføringstiltak for sosiale medier for markedsførere, skapere og bedriftseiere. Den er konstruert for ikke bare å spare tid, men også forbedre effektiviteten til sosiale mediestrategier. Gjennom sin pakke med funksjoner, inkludert planlegging, analyse og innholdsskapingsverktøy, støtter Flick brukere i å administrere og forsterke deres tilstedeværelse på sosiale medier. Integreringen av en ny AI-assistent fremmer plattformens nytte ved å generere innovative innholdsideer, utvikle unike og merkevarejusterte bildetekster, og muliggjøre gjenbruk av eksisterende innhold for bredere bruk.

Priser:

For å imøtekomme ulike behov, introduserer Flick en syv-dagers prøveperiode for alle sine abonnementsplaner, supplert med en rabatt på 20 % for de som velger årligbetalinger. Planene er bygget opp som følger:

• Solo: £14/mnd
  • Pro: £30/mnd
  • Byrå: £68/måned

Egenskaper:

• AI Social Assistant: En digital assistent for ideer om innhold og teksting.
  • Hashtag-verktøy: Optimaliserte hashtag-forslag for å utvide rekkevidden.
  • Post Scheduler: Et kalenderverktøy for planlegging og automatisering av innlegg i sosiale medier.
  • Analytics og rapportering: Innsikt i resultatberegninger for å informere om strategijusteringer.
  • Ressurser: Tilgang til maler, tips og veiledninger for å forbedre innhold på sosiale medier.
  • Mobilapplikasjon: Kompatibilitet med Android- og iOS-enheter for administrasjon mens du er på farten.

Ulemper:

• Et fravær av detaljerte analyser for brukerens eget merkede innhold, noe som begrenser innsikten i spesifikke engasjementmålinger.
  • Solo-planen begrenser brukere til 30 innlegg per måned, noe som potensielt hindrer muligheten til å legge ut fritt.
  • Visse funksjoner, spesielt noen avanserte funksjoner, er ikke tilgjengelig i mobilappen, noe som muligens påvirker brukervennligheten og effektiviteten for mobilavhengige brukere.

Brand24 - Pålitelig AI-verktøy for overvåking av media

Markedsføring overskrider ren innholdsgenerering.Merke 24 introduserer et AI-infundert verktøysett designet for å opplyse markedsførere om merkevarens offentlige image. Den gjennomsøker internett og samler omtale av en merkevare eller et selskap på tvers av ulike plattformer som sosiale medier, blogger, nyhetsnettsteder, videoer, anmeldelser, fora, podcaster og mer. Tjenesten tilbyr sporing av merkevarebevissthet, konkurrentanalyse, generering av kundeinnsikt og evner til omdømmestyring.

Systemet samler informasjon fra over 25 millioner kilder på nettet, og leverer sanntidsinnsikt og bruker sofistikert sentimentanalyse for å skille omtale som positive, negative eller nøytrale. Den muliggjør evaluering av merkevarens synlighet og engasjement gjennom rekkevidde og interaksjonssporing, vurderer markedsføringstiltak sammenlignet med rivaler, og letter automatisert generering av PR-dekningsrapporter.

Priser:

Brand24 foreslår en 14-dagers prøveversjon uten kostnad, etterfulgt av et utvalg av fire betalte abonnementer, med mulighet for å sikre opptil to måneder gratis for årlige betalinger.

• Individuelt: $99/måned
  • Lag: $179/måned
  • Pro: $249/måned
  • Enterprise: $499/måned

• Sanntids nevner feed
  • Volumet av diskusjoner diagram
  • Evaluering av influencer-påvirkning
  • Detaljert sentimentanalyse
  • Tilpasningsalternativer for varsel
  • Evne til å eksportere data
  • Integrasjon med Slack for effektiv kommunikasjon
  • Søkemulighet for hashtags
  • Mobilapplikasjonskompatibilitet med Android og iOS
  • Språkstøtte på tvers av 108 dialekter

Ulemper:

• Fravær av funksjoner for planlegging eller publisering av innhold, i motsetning til enkelte alternativer
  • Abonnementskostnadene kan anses som høye
  • Forsinkede oppdateringer i de rimeligere planene

6sense - Robust AI-verktøy for analyseprediksjon

6sense sin Revenue AI-plattform er i forkant med å identifisere usynlige potensielle kunder, og gir markedsførere innsikt til å forstå handlingene deres og målrette mot de med høyest konverteringspotensial, og fremmer dermed konsistent inntektsøkning. Inkorporeringen av 6sense i markedsføringsstrategier muliggjør konsolidering av verdifull innsikt, strømlinjeformet oppretting av målgrupper og forsterkning av salgskonverteringsarbeid. Det gir øyeblikkelig innsikt i kjøperadferd, identifiserer deres posisjon i kjøpsprosessen, og legger til rette for målrettet engasjement gjennom svært relevante tilbud og kampanjer.

Priser:

6sans avhar en tilgjengelig gratis konto sammen med tre skreddersydde betalte abonnementsalternativer:

• Gratis: $0/måned, gir 50 studiepoeng
  • Team: Tilpassede priser
  • Vekst: Tilpasset prissetting
  • Enterprise: Tilpassede priser

• Innsikt i kjøperens hensiktsdata
  • Prediktiv analyse drevet av AI
  • Automatiserte, samtalefokuserte e-postsvar
  • Detaljerte analyser for kampanjer
  • Anbefalinger drevet av AI for å veilede markedsføringsstrategier

Ulemper:

• Plattformens grensesnitt kan være tregt og uhåndterlig
  • Oppsett kan være komplekst og krever betydelige tidsinvesteringer
  • Kundestøtte oppfyller kanskje ikke brukernes forventninger når det gjelder effektivitet

Albert.ai - Eksepsjonell AI-løsning for online markedsføring

Albert legemliggjør en revolusjonerende selvutdannende digital markedsføringsplattform som utnytter omfattende dataanalyse for å administrere kampanjer uavhengig, slik at markedsførere kan vie mer oppmerksomhet til å forbedre kundeopplevelsene.

Ved å utnytte en AI-infrastruktur utstyrt med over 200 funksjoner, behandler Albert omhyggelig enorme mengder data relatert til målgrupper og strategier. Dette gjør den i stand til å fordele budsjetter fornuftig og avgrense dynamiske kampanjer på tvers av ulike kanaler, inkludert betalte søk, sosiale medier og programmatisk annonsering. Alberts sofistikerte analytiske instrumenter er konstruert for å optimalisere markedsføringseffektiviteten omfattende, forenkle utformingen av skreddersydde annonser rettet mot å engasjere nye demografiske segmenter.

Priser:

Albert.ai bruker en skreddersydd tilnærming til prissetting, og tilbyr tilpassede planer for å møte de spesifikke behovene til brukerne.

• Autonom kampanjeoppretting og resultatsporing
  • Intelligent budsjettfordeling
  • Inngående søkeordundersøkelser
  • Komparativ A/B-testing for å optimalisere strategier
  • Nøyaktig kampanjeplanlegging
  • Banebrytende analyser for dyp innsikt

Ulemper:

• Prisdetaljer avsløres ikke på forhånd, noe som gjør det utfordrende for potensielle brukere å måle kostnadsimplikasjoner.

Zowie - Praktisk AI-verktøy for å hjelpe kunder

Zowie presenterer et omfattende kundeserviceøkosystem som utnytter AI-chat-funksjoner for å styrke effektiviteten og øke inntektsveksten for merkevarer.

Gjennom Zowie kan bedrifter finne potensielle kunder, inngå personlige engasjementer for å trekke dem inn, og sømløst henvise dem til riktig servicerepresentant eller AI-drevet løsning, for å sikre konvertering. Plattformen muliggjør tilpasning av netthandelsopplevelsen, noe som gir mulighet for visning av relevant innhold, proaktiv kundeinteraksjon og strategisk mersalg for å øke gjennomsnittlig inntekt per bruker.

Priser:

Zowie inviterer brukere til å oppleve tilbudene sine gjennom en gratis prøveversjon, etterfulgt av skreddersydde prisordninger for å passe ulike behov.

• Påvisning av kundens kjøpsintensjon
  • Integrasjon med produktkataloger for sømløs surfing
  • AI-drevet kundestøtte chatbot for øyeblikkelig hjelp
  • Automatiserte svarsystemer for e-post
  • Overvåking og analyse av inntektseffekter
  • Flerspråklig støtte, catering til over 175 språk

Ulemper:

• Noen ganger treg respons når det gjelder å løse programvarefeil eller tekniske problemer
  • Noen brukere kan finne grensesnittet utfordrende å navigere
  • Chatboten krever betydelig innledende opplæring for å levere nøyaktig informasjon

Zapier - Imponerende AI-verktøy for oppgaveautomatisering

Zapier er designet for å strømlinjeforme markedsføringsprosesser, forbedre organisasjonseffektiviteten og forbedre nøyaktigheten til sporing av markedsføringskampanjer gjennom oppgaveautomatisering.

Dette verktøyet gjør det mulig å lage tilpassede automatiseringsarbeidsflyter, kjent som Zaps, som kan inkludere spesifikk logikk, betingelser og handlinger. Den letter integreringen av kommandoer på tvers av ulike forretnings- og produktivitetsapplikasjoner, og tilbyr forhåndskonfigurerte integrasjoner for mer enn 1500 apper, inkludert Slack, Trello og Asana.

Priser:

Zapier introduserer en strukturert prismodell som gir 33 % rabatt for abonnementer som betales årlig:

• Gratis: $0/måned
  • Starter: $29,99/måned
  • Profesjonell: $73,50/måned
  • Team: $103,50/måned
  • Bedrift: $148,50/måned

• Intuitivt dra-og-slipp-grensesnitt
  • Lead management automatisering
  • Batch prosessintegrasjon
  • Avanserte filtreringsmuligheter
  • Overvåkingsdashbord i sanntid
  • Klar til bruk app-tilkoblinger

• Restriksjoner for å endre Zaps etter oppretting
  • Høye kostnader for brukere som krever omfattende oppgavehåndtering
  • Utfordringer med feilsøkingsproblemer

DALL·E 2 - Mest innovative AI-verktøy for visuell design

FRA OG 2, et nikk til den surrealistiske kunstneren Salvador Dali og Pixars ikoniske WALL-E-karakter, er en banebrytende maskinlæringsmodell utviklet av OpenAI, skreddersydd for å generere bilder. Denne modellen åpner for en mengde muligheter for markedsførere, inkludert å lage unike produktillustrasjoner, engasjerende reklamebannere og levende bilder skreddersydd for innhold i sosiale medier.

En fremtredende egenskap ved DALL·E 2 er dens evne til å produsere bilder av produkter mot varierte bakgrunner og innstillinger. Denne funksjonaliteten er spesielt gunstig for å vise frem produkter i ulike scenarier eller årstider, og forsterker dermed appellen deres ved å plassere dem i unike, iøynefallende sammenhenger.

I tillegg utmerker DALL·E 2 seg ved å slå sammen bilder med spesifikke stiler, farger og fonter, noe som gjør det mulig å lage fengslende annonser som resonerer med merkevareidentiteten din. Modellen genererer et sett med fire distinkte bilder som svar på en enkelt melding, og gir en rekke valgmuligheter og forhindrer repeterende utdata.

Priser:

OpenAI velger en direkte tilnærming for å få tilgang til DALL·E 2s muligheter, og tilbyr kreditter i stedet for tradisjonelle prøve- eller abonnementsmodeller. Prisen er satt til $15 for 115 studiepoeng, noe som muliggjør fleksibel bruk av tjenesten i henhold til individuelle behov.

Egenskaper:

• Generering av bilder direkte fra tekstlige spørsmål.
  • Forenklede prosesser for å gjøre nøyaktige redigeringer av bilder.
  • Evne til å produsere variasjoner av grafikk eller bilde for allsidige applikasjoner.

Ulemper:

• Modellen oppnår kanskje ikke alltid fotorealistisk bildekvalitet.
  • Det kan være utfordringer med å lage nøyaktig detaljerte bilder basert på komplekse beskrivelser.
  • Verktøyet støtter for øyeblikket ikke flere språkinndata, noe som begrenser tilgjengeligheten til ikke-engelsktalende.

Øyeblikkelig - Elite AI-verktøy for e-postmarkedsføringskampanjer

Øyeblikkelig dukket opp fra de praktiske behovene til grunnleggernes ledergenereringsbyrå, med sikte på å dempe driftsutgiftene etter hvert som virksomheten deres utvidet. Denne e-postplattformen utmerker seg ved å tilby ubegrensede kontoer for en enkelt abonnementsavgift. Den er skreddersydd for markedsførere som ønsker å skalere sin oppsøkende innsats uten begrensninger, og gir ubegrensede e-postfunksjoner, en automatisk oppvarmingsfunksjon for e-post for å omgå spamfiltre og tilgang til en omfattende B2B-leaddatabase. I tillegg øker produktiviteten umiddelbart med innboksadministrasjonsverktøyene og kampanjeanalysene, og effektiviserer e-postoppsøkingsprosessen.

Priser:

For å imøtekomme ulike behov Utvider øyeblikkelig en gratis prøveversjon for brukere for å utforske funksjonene. Deretter deler den opp betalte alternativer i to planer, og tilbyr 20 % rabatt for årlige betalinger.

• Vekst: $37-47/mnd
  • Hypervekst: $97-197/måned

Egenskaper:

• AI-drevet optimalisering for e-postlevering og svarfrekvens
  • Evne til å koble til og overvåke et ubegrenset antall e-postkontoer
  • Forhåndsdesignede e-postmaler og forhåndsvisningsalternativer
  • Automatisert rutine for oppvarming av e-post
  • Planlagte e-postleveranser og kontrollerte sendegrenser
  • Deteksjon av e-postsprett for å opprettholde listehygiene
  • Detaljerte analyser for e-postkampanjer for å avgrense strategier

Ulemper:

• Fraværet av integrasjonsmuligheter med tredjepartsverktøy
  • Begrensninger på antall potensielle kunder som kan genereres månedlig
  • Et begrenset sett med sofistikerte e-postfunksjoner

Vanlige spørsmål om Topp AI-verktøy for markedsføring

1. Kan du gi et eksempel på at AI blir brukt i en markedsføringsstrategi?

Det kreative byrået Ogilvy Italia implementerte AI for å designe 7 millioner særegne etiketter for et velkjent italiensk hasselnøttkakaopåleggsmerke, og fremhevet italienernes livlige uttrykksevne. Dette unike markedsføringsgrepet førte til et raskt salg av alle de 7 millioner glassene som ble produsert for dette initiativet.

2. Hvilke fordeler gir AI innen markedsføring?

AI-teknologier gjør det mulig for markedsførere å generere premiuminnhold, skreddersy opplevelser til individuelle brukere, forutsi kundehandlinger og vurdere den potensielle suksessen til annonseringsarbeid. Disse egenskapene effektiviserer rutineoppgaver, sparer ressurser og akselererer oppnåelsen av forretningsmål.

3. Er det nødvendig å implementere alle de 10 ledende AI-markedsføringsverktøyene som er oppført?

Det er ikke obligatorisk å ta i bruk alle de 10 verktøyene som er skissert. Begynn med å integrere et par av disse verktøyene som er i samsvar med markedsføringskravene dine. Etter hvert som bedriften din vokser og behovene dine utvikler seg, kan du finne det fordelaktig å utforske flere verktøy.

5. Vil AI-verktøy noen gang fullt ut overta rollene til menneskelige markedsførere?

Absolutt ikke. AI-drevne verktøy er laget for å supplere, ikke erstatte, menneskelige markedsføringseksperter. Til tross for de avanserte egenskapene til AI-algoritmer, kan de ikke erstatte den nyanserte kreativiteten, ekspertisen og innsikten til mennesker. Bedrifter vil fortsette å stole på menneskelige markedsførere for å tolke AI-genererte data og ta informerte strategiske valg.

Den kraftigste, alt-i-ett AI-skriveassistenten

HIX.AI, det kraftigste alt-i-ett AI-verktøyet på markedet, har som mål å redefinere hvordan du skriver, kommuniserer og får arbeidet gjort. Drevet av GPT-3.5/4, flytter vi til og med grensene ytterligere.

HIX.AI
15 SCOTTS ROAD #03-12 15 SCOTTS