De 10 bedste AI-historiegeneratorer

De 10 bedste AI-historiegeneratorer

Har du nogensinde prøvet at gå frem og tilbage og kæmpe med at skabe en overbevisende historie, der vækker genklang?

Forhindringerne er mange: den frygtede skriveblokering, udfordringen med at udfolde karakterer med mange facetter, væve et sammenhængende plot eller opretholde en konsekvent tone i hele din fortælling kan være skræmmende!

Heldigvis står AI klar til at afhjælpe disse kreative problemer. I denne artikel afslører vi de 10 bedste AI-historiegeneratorer, der kan inspirere dig til dit kommende mesterværk. Omfavn potentialet til at skabe innovative AI-skabte fortællinger med banebrydende teknologi.

Her er de værktøjer, du skal udforske.

• HIX.AIs AI Story Generator - Det bedste valg til AI historieskrivning
  • Jasper - Kendt for overlegen indholdskvalitet i historieskrivning
  • Sudowrite - Ideel til udarbejdelse af romaner og manuskripter
  • NovelAI - GPT-forbedret AI til historiefortælling
  • Rytr - Opfindsomt værktøj til udvikling af historieplot
  • Sassbook AI Story Generator - Det bedste valg til hurtig, ægte historieskabelse
  • ShortlyAI - Brugervenlig AI-skriveledsager til historier
  • Plot Generator - Ubegrenset kilde til historieplott og ideer
  • Writesonic - Mesterlig til at generere fængslende noveller
  • DeepStory - Skræddersyet AI-skrivningsværktøj til manuskripter og fortællinger

HIX.AIs AI Story Generator - Det bedste valg til AI historieskrivning

HIX.AI er den førende AI-historiegenerator til forfattere og tilbyder uovertruffen hjælp til at skabe fortællinger. Dette værktøj gør det muligt at tilpasse din histories genre, sprog og tone, samtidig med at det giver mulighed for at inkludere specifikke detaljer for at forbedre historiens sammenhæng og appel.

HIX.AI udnytter GPT-3.5- og GPT-4-teknologier til at skabe unikt, plagiatfrit og SEO-optimeret indhold i lang form, hvilket sikrer høj synlighed i Google-søgninger uden risiko for krænkelse af ophavsretten. De producerede historier er garanteret 100% originale.

Ud over historiegenerering kan HIX.AI prale af en række på over 120 skriveværktøjer, herunder avancerede omskrivningsmuligheder, oprettelse af overskrifter, opsummering og korrekturlæsning. Den lange artikelskribent udnytter avancerede algoritmer til at finde aktuelle, verificerede oplysninger til at lave faktuelle og SEO-optimerede artikler.

Grunnleggende

Pro

Ultimativ

Priser (faktureres årlig)

$19,99/måned

$39,99/måned

$99,99/måned

Egenskaper:

• Genererer originale historier av høy kvalitet.
  • Tilbyr tilpasningsmuligheter for sjangervalg.
  • Støtter flere hovedspråk for historieskaping.

Ulemper:

• Gratisnivået er underlagt begrensninger for antall ord.
  • Kan slite med å generere komplekse setningsstrukturer.

Lag overbevisende historier ved hjelp av HIX-historiegeneratoren!

Jasper - Kendt for overlegen indholdskvalitet i historieskrivning

Jaspers AI Story Generator er berømt på markedet og har en brugerbase på over en million. Den er berømt for at generere livagtige og engagerende fortællinger, der ikke bare fænger, men også forbedrer den kreative skrivning.

Jasper.ai-platformen indeholder funktioner til at modulere dit indholds stemme, mens dens søgeordsinputfunktion sikrer, at dine historier er SEO-optimerede, hvilket øger salgspotentialet.

Derudover tilbyder Jasper en Chrome-udvidelse og API-integration, hvilket øger dens anvendelighed som et moderne AI-skrivningsværktøj. Brugerdefinerede kommandoer og formler står til din rådighed og understøtter hvert trin i historieskrivningsprocessen.

Skaber

Hold

Virksomhed

$39/måned

$99/måned

Tilpasset

Egenskaper:

• En 7-dagers gratis prøveperiode er tilgjengelig, inkludert Chrome- og Edge-utvidelser.
  • Tilpassbare planer uten avbestillingsgebyrer.
  • Gir over 60 innholdsmaler som rommer ulike historiefortellingsmetoder.
  • Kan skrive på engelsk, tysk, spansk og fransk, blant 20+ andre språk.

Ulemper:

• Faktasjekkingsmekanismen kan av og til være unøyaktig.
  • Å lage nisjeinnhold kan kreve betydelig redigering.

Sudowrite - Ideel til udarbejdelse af romaner og manuskripter

Sudowrite hjælper med at udtænke, sammensætte og forfine fortællinger. Den udnytter mulighederne i OpenAI's omfattende GPT-3-, GPT-3.5- og GPT-4-modeller. Sudowrite giver feedback på sætninger og ordalternativer for at gøre dine fortællinger mere tiltrækkende og interessante. Derfor opnår du en raffineret, original fortælling med minimal indsats.

Desuden sikrer det integrerede formateringsværktøj, at dine fortællinger er letlæselige. Du har mulighed for at uploade forskellige narrativer eller udvidede tekster og ændre dem gentagne gange, indtil perfektion er opnået.

Fritid og studerende

Profesjonell

Maks

$10/måned

$25/måned

$100/måned

Egenskaper:

• Perfekt for å lage romaner, skrive bøker og omfattende komposisjoner.
  • Økonomisk for elever og nybegynnere, inkludert et nettlesertillegg.
  • Introduksjonsvideo tilgjengelig for nye brukere, sammen med en gratis prøveperiode.

Ulemper:

• Uegnet for korte komposisjoner som e-poster, blogginnlegg eller produktskisser.
  • Fravær av verktøy for å kontrollere plagiat og grammatiske feil.

NovelAI - GPT-forbedret AI til historiefortælling

NovelAI er en alsidig AI-skriveassistent, der er i stand til at lave fortællinger, manuskripter og forskellige former for kreativt indhold. Den udnytter en stor sprogmodel (LLM), beslægtet med GPT-3, som er blevet trænet på et stort korpus af tekst og kodningsmateriale.

Dette værktøj er dygtigt til at generere fortællinger på tværs af alle genrer, hvad enten det er science fiction, mystik eller romantik. For at opnå de bedste resultater er det tilrådeligt at give AI'en detaljerede instruktioner om karakterer, omgivelser eller plots, så den kan væve AI-genererede historier ud fra de givne detaljer.

Det, der adskiller den fra mængden, er den realistiske fornemmelse af de fortællinger, den producerer, som er tæt på essensen af en rigtig roman. Brugerne har desuden mulighed for at ændre på prompts for at påvirke den resulterende histories tone, stil og indhold.

Tablett

Rull

Opus

$10/måned

$15/måned

$25/måned

Egenskaper:

• Bruker XSalsa20-kryptering for å sikkert lagre historier på serverne sine.
  • Gir mulighet for direkte historieredigering fra dashbordet.
  • Tilbyr ubegrenset tekstgenerering på tvers av alle abonnementsnivåer.
  • Har bildegenerering og tekst-til-tale-funksjonalitet.

Ulemper:

• Tilgjengeligheten av en gratis plan er begrenset.
  • Kan noen ganger generere historier som mangler logikk eller sammenheng.

Rytr - Opfindsomt værktøj til udvikling af historieplot

Rytr blev lanceret i april 2021 og tiltrak hurtigt et omfattende globalt fællesskab med over 60.000 brugere. Blandt de 24 alsidige applikationer har platformen en generator til at generere historieskitser, der gør det muligt at skabe højkaliber historiekoncepter og rammer med minimalt eller intet behov for manuelle revisioner.

Værktøjet giver tilpasningsmuligheder for tone, sprog og specifikke historieelementer, hvilket letter produktionen af engagerende og unikke fortællinger, der er velegnede til bøger eller spil.

Gratis plan

Spareplan

Ubegrenset plan

$9/måned

$29/måned

Egenskaper:

• Støtter oppretting av historier på mer enn 30 språk.
  • Inkluderer innebygd plagiatdeteksjon, grammatikk og formateringsverktøy.
  • Tilbyr over 20 stemmetoner for å formidle den tiltenkte følelsesmessige dybden.
  • Optimal for gründere med sine konkurransedyktige priser.

Ulemper:

• Begrenser brukere til å generere historieplottkonturer i stedet for komplette fortellinger.
  • Brukergrensesnittet kan forbedres for en bedre brukeropplevelse.

Sassbook AI Story Generator - TDet bedste valg til hurtig, ægte historieskabelse

Sassbook sikrer sin position i vores oversigt over AI-historiegeneratorværktøjer som en AI-fortællingsskaber, der giver brugerne mulighed for at skabe fortællinger med en erfaren historiefortællers finesse på tværs af forskellige kreativitetsniveauer.

Denne platform gør det lettere at skabe historier i syv forskellige genrer, så brugerne kan navigere og vælge deres foretrukne genre og derefter indstille deres ønskede tilgang, tone og originalitet. Derudover tilbyder den fleksibilitet til at justere antallet af ord for hver post.

Standard

Premium

$39/måned

$59/måned

Egenskaper:

• I stand til å starte en historie med bare noen få spørsmål.
  • Gir en rekke toner, inkludert klassisk, humor, sci-fi, romantikk og thriller.
  • Har et brukervennlig grensesnitt som passer for nybegynnere.

Ulemper:

• Prissetting kan anses som noe dyrt.
  • Utdataene krever ofte ytterligere redigering.

ShortlyAI - Brugervenlig AI-skriveledsager til historier

Conversion.ai har for nylig overtaget ShortlyAI. Dette opkøb giver forfattere på forskellige niveauer mulighed for at forbedre deres skriveevner.

ShortlyAI tilbyder en måde at overvinde skriveblokering, brainstorme nye ideer og skabe ekstraordinære fortællinger hurtigt og ubesværet.

Desuden gør funktionen "Skriv for mig" det muligt at skabe forskelligt indhold, der hjælper med at udvikle overbevisende historier. Derudover giver kommandofunktionen dig mulighed for at kondensere, uddybe eller ændre enhver fortælling, så den passer til din ønskede tone.

Månedlig

Årlig

$79/måned

$65/måned

Egenskaper:

• Utgangene er unike og fri for plagiering.
  • Generer et ubegrenset antall ord i hver pakke.
  • Veiledninger og instruksjonsmateriell for hvordan du bruker programvaren er tilgjengelig.

Ulemper:

• En enkelt plan tilbys, noe som gir utfordringer for større organisasjoner.
  • Kan produsere tekst av dårlig kvalitet.

Plot Generator - Ubegrenset kilde til historieplott og ideer

Det sidste bidrag i vores samling af AI-fortællingsskabere er Plot Generator. Dette tekstuelle AI-værktøj gør det lettere at skabe tilfældige plots til romaner, film og andre narrative former. Dens AI-skabte fortællinger fænger og fastholder interessen, hvilket er en usædvanlig egenskab. Det er vigtigt, at det er en AI-fortællingsgenerator med åben adgang, hvilket eliminerer behovet for kontooprettelse eller registrering.

Priser:

Bruk av dette narrative verktøyet er gratis.

Egenskaper:

• Å lage historier krever ikke registrering eller kontooppretting.
  • Gjør det mulig å generere et ubegrenset antall historier med en enkelt handling.
  • Et bredt utvalg av maler for både korte og utvidede fortellinger er tilgjengelige.

Ulemper:

• Å oppnå ønsket resultat krever betydelige inndata.
  • Det fortsetter å møte utfordringer med å generere omfattende narrativt innhold.

Writesonic - Mesterlig til at generere fængslende noveller

Writesonic's story generator udmærker sig ved hurtigt at kunne skabe historier, der er skræddersyet til dit brands stemme, og lover en behandlingstid på under fem minutter. Til dato har brugerne skabt over 22.800 historier ved hjælp af OpenAI's GPT-4.

Denne seneste version gør det muligt for Writesonic at producere historier, der kan konkurrere med menneskelig skrivning, med det formål at øge læsernes engagement. Platformen sætter også gang i kreativiteten ved at tilbyde idéer til historier på tværs af et spektrum af genrer, fra mysterier og fantasier til romancer og meget mere.

Desuden tilbyder introduktionen af ChatSonic, en chatbot i realtid, både tekst- og billedgenerering baseret på prompt-analyse. Dette værktøj er perfekt til at overvinde skriveblokering eller udtænke overbevisende historiekoncepter.

Ubegrenset

Virksomhet

Bedriften

$16/måned

$12,67/måned

Tilpasset

Egenskaper:

• Tillater opptil 10 000 ord per måned på gratisnivået.
  • Støtter oppretting av historier på over 25 språk.
  • Integrerer sømløst med WordPress, Zapier og SurferSEO.

Ulemper:

• Mangler en dedikert plagiat- eller stilkontrollfunksjon.
  • Responstidene kan noen ganger være tregere enn forventet.

DeepStory - Skræddersyet AI-skrivningsværktøj til manuskripter og fortællinger

Med over 15.000 fortællinger og 10 millioner skabte tekster er DeepStory anerkendt som et dygtigt AI-drevet værktøj til historiefortælling.

DeepStory giver dig mulighed for at vælge genre, længde, historie, karakterer og stemning i din fortælling og sikre, at outputtet lever op til dine forventninger med blot et par klik. Desuden giver den indbyggede editor mulighed for at tilpasse det genererede indhold, så det passer til dine behov.

Derudover har du mulighed for at uploade eller oprette historier fra scripts ved hjælp af DeepStory. De tilbyder en videotutorial, der hjælper dig med at udnytte deres AI-historiegenerators muligheder fuldt ud.

Premium

Pro

Makt

€ 12,99/måned (~ $ 16,5)

€29,99/måned (~ $38,1)

€49,99/måned (~ $63,6)

Fordeler:

• Tilbyr et brukervennlig og ryddig grensesnitt.
  • Ideell for å lage manus, historier og manus.
  • Muliggjør nedlasting av innhold som PDF eller direkte deling på sosiale nettverk.

Ulemper:

• Begrenset til å lage historier og manus med begrensede maler.
  • Mangler refusjonspolicy og gir noen ganger merkelige resultater.

Ofte stillede spørgsmål om den førende AI-historiegenerator

Er der en AI-historiegenerator, der er gratis?

De fleste af de nævnte værktøjer til at skabe AI-historier er gratis tilgængelige. HIX.AI skiller sig ud som vores bedste anbefaling. Det giver fleksibilitet til at vælge en histories genre, plot, karakterer, sprog og tone, hvilket gør det lettere at skabe fortællinger af høj kvalitet. Derudover er gratis AI-værktøjer til historieskrivning som Jasper, Writesonic, Sudowrite, Rytr og NovelAI også prisværdige muligheder.

Hvordan blev disse AI-værktøjer til historieskrivning udvalgt?

Vores valg af disse AI-værktøjer til historieskrivning blev påvirket af flere kriterier, herunder brugervenlighed, omkostningseffektivitet, kvalitet af output, historiegenrer og omfanget af tilpasning, der tilbydes.

Hvad kan man forvente af outputkvaliteten fra disse AI-historieskrivere?

De specificerede værktøjer er i stand til at generere historier, der ikke kun er originale og fængslende, men også fri for fejl. De er designet til at levere resultater, der lever op til dine forventninger. Det er dog vigtigt at huske, at kvaliteten af outputtet i høj grad bestemmes af de detaljer og det plot, du leverer.

Er de historier, der genereres af AI, originale?

Selvom de fleste værktøjer garanterer indhold, der er 100% originalt og fri for plagiat, er det tilrådeligt selv at tjekke for grammatik, plagiat og læsbarhed. At indarbejde en endelig gennemgang af et menneske kan kun forbedre kvaliteten af din fortælling.