Huaweis ørepropper FreeBuds Pro 3, med fokus på lydkvalitet av høy klasse og intelligent støyreduksjon lanseres i Norge.

Huaweis nyeste hodetelefoner, FreeBuds Pro 3 med klasseledende lyd, vil i dag være tilgjengelig i Norge og Norden. Den nye generasjonen TWS-øretelefoner med ultimat akustikk kommer med både maskinvare- og programvareoppgraderinger som gir forbrukerne enestående lydkvalitet via Hi-Res Dual Driver Sound System og Intelligent ANC 3.0.

Ved å utnytte Huaweis lydekspertise i å lage TWS-ørepropper, lever den siste generasjonen ørepropper opp til HUAWEI FreeBuds-familienavnet, og leverer ekte lyd som bringer skjønnhet til ørene dine.

Det nye flaggskipet HUAWEI FreeBuds Pro 3 innovativ teknologi for å redefinere lydkvalitet og heve industristandarder til nye nivåer. Den nyeste modellen forbedrer den klasseledende lydopplevelsen ytterligere med Hi-Res Dual Driver Sound System, krystallklar kommunikasjon og støyreduksjon med Pure Voice 2.0, Intelligent ANC 3.0 og trippel adaptiv EQ samt forbedret design og smart tilkoblingsopplevelse.

Med nye HUAWEI FreeBuds Pro 3 kan brukere lytte til favorittmusikken, lydbøker og podcaster og har krystallklare taleanrop hvor som helst uten lydbegrensninger, selv i støyende omgivelser.

Opplev den Ultimate Lyden

HUAWEI FreeBuds Pro 3 er drevet av Hi-Res Dual Driver Sound System som gir en utmerket, naturtro lydopplevelse uten forsinkelser, som lar lyden sveve til 48kHz1 eller nå helt ned til 14Hz.

Videre støtter HUAWEI FreeBuds Pro 3 L2HC 2.0[1] og LDAC™ kodeks[2] og er sertifisert av både HWA og Hi-RES Audio Wireless. Disse doble sertifiseringene gjør at øreproppene leverer høyoppløst lyd med rike detaljer og teksturer.

HUAWEI FreeBuds Pro 3 har også en trippeladaptiv EQ-algoritme som sikrer at brukerens favorittmusikk alltid låter akkurat slik de vil og tilbyr en eksepsjonell personlig lytteropplevelse hvor som helst og når som helst.

Krystallklar kommunikasjon og stille lytteropplevelse

Når det kommer til telefonsamtaler kommer HUAWEI FreeBuds Pro 3 med Pure Voice 2.04-teknologi som gir 2.5x5 bedre stemmegjennkjenning under tale- og videosamtaler. Dette sikrer at stemmen høres tydelig selv i mest bråkete miljøer.

Denne avanserte teknologien styres av Intelligent ANC 3.0, en oppdatert AI adaptiv støyreduseringsalgoritme som fungerer i sanntid for å gi 50% forbedring6i støyreduksjon. Dette gjør HUAWEI FreeBuds Pro 3 til en ideel reisekompanjong uansett om brukeren er på fly eller tog.

Ytelse og smarte funksjoner gir en forhøyet sømløs opplevelse

Når det kommer til designet kommer HUAWEI FreeBuds Pro 3 i tre naturinspirerte farger: Hvit, Grønn og Sølv. Ved å bruke nanoglass i ladeesken blir det 32% mer motstandsdyktig mot slitasje av daglig bruk7.

Batteriet tilbyr opptil 31 timers avspillingstid med ladeesken og opptil 6.5 timer på en enkelt lading8. Brukeren kan også lade ladeesken trådløst som gjør det mulig å ta de opp og i bruk ved et øyeblikk. Øreproppene er IP54 støv- og sprutresistente9 som gjør de perfekte for en aktiv livsstil.

Når det gjelder tilkoblinger kan brukeren være tilkoblet to enheter samtidig og veksle lyd mellom de, selv mellom iOS og Android-enheter uten å måtte koble av og på igjen.

Tilgjengelighet og priser

HUAWEI FreeBuds Pro 3 finnes tilgjengelig i Norge fra og med 10. November. Anbefalt utsalgspris er NOK 2299 inklusive moms.

1 Frekvensområde-data kommer fra Huawei testlab der LDAC HD audio kodeks brukes for Bluetooth-tilkoblinger.

2 L2HC 2.0 funksjonen er kun tilgjengelig på visse Huawei-telefoner med EMUI 13 eller senere.

3 Kun tilgjengelig når begge tilkoblede enheter enheter støtter LDAC™.

4 Oppringerens stemme oppdages i støyende omgivelser for å sikre tydelig lyd i slike miljøer. Denne funksjonen går igang automatisk når forandringer av lydmiljø oppdages. Ingen manuelle innstillinger trengs. Faktisk samtaleopplevelse kan variere noe basert på bruksvaner, miljøfaktorer og appkapasitet. Kun tilgjengelig når begge tilkoblende enheter støtter LDAC™. LDAC og LDAC logo er varemerker fra Sony Corporation.

5 Stemmegjennkjenning er 2.5 ganger bedre enn på HUAWEI FreeBuds Pro 2. Data kommer fra Huawei testlab.

6 Sammenlignet med HUAWEI FreeBuds Pro 2 har HUAWEI FreeBuds Pro 3 50% høyere ANC prestasjon. Data kommer fra Huawei testlab. Testmodeller er designet basert på menneskelig hørsel, og Dynamisk støyreduksjonmodus var påslått under testene. Faktisk støyredusering kan variere basert på bruksscenario. Støyredusering fungerer ikke like bra på høyfrekvent lyd som menneskestemmer og lydhorn.

7 Sammenlignet med HUAWEI FreeBuds Pro 2 har HUAWEI FreeBuds Pro 3 32% bedre resistens. Data kommer fra Huawei testlab.

8 Batterilevetiden og ladedataene kommer fra Huaweis laboratorium der lyd har blitt spilt av på 50 % volumnivå og med ANC frakoblet i AAC-modus med Huawei P60-telefoner. Standardinnstillinger ble brukt for andre funksjoner. Faktisk batterilevetid kan variere avhengig av volumnivå, lydkilde, forstyrrelser fra omgivelser, produktegenskaper og brukervaner.

9 IP54 støv- og sprutresistanse gjelder selve øreproppene og ikke ladeetuiet. Enheten er sprut-, støv- og vannavvisende under normale omstendigheter. De har blitt testet under kontrollerte former og har fått en IP54-klassifisering i henhold til IEC-standard 60529. Sprut-, vann- og støvmotstand er ikke en permanent tilstand og kan reduseres over tid ved normal bruk. Skader fra væske dekkes ikke av garantien.