Gå videre til innhold
Finans Norge Forsikringsdrift (FNF) besøker hovedkontoret til Hurtigruta Carglass® for utvikling av DBS-systemet.

Pressemelding -

Hurtigruta Carglass®, et av Norges ledende selskap på reparasjon, skifte og rekalibrering av bilglass, hadde nylig gleden av å ønske Finans Norge (FNO) velkommen til sitt hovedkontor på Ensjø. FNO ønsket å besøke et glassverksted for å spesifisere alle kravene til ny glassløsning i DBS-systemet.

Under besøket fikk FNO en omvisning på verkstedet hvor de fikk innsikt i prosessen med ruteskift, rekalibrering og hvordan Hurtigruta Carglass® effektivt håndterer kundehenvendelser gjennom sine interne systemer.

Besøket inkluderte også en demonstrasjon av hvordan teknikere finner riktig rute til ulike bilmodeller og hvordan de utfører glasstaksering direkte i DBS-systemet. Det er dette punktet FNO ønsker å videreutvikle til det bedre.

Når vi fikk en henvendelse fra FNO om besøk på et glassverksted er vi stolte av at vi i Hurtigruta Carglass® kan vise frem hvordan vi setter kundens behov i sentrum, demonstrere ruteskift med rekalibrering i praksis, samtidig som vi opprettholder høye standarder for kvalitet og miljøhensyn. Dette besøket var veldig nyttig og fint for FNO å se hvordan DBS systemet fungerer i praksis ute hos forbrukerne. Vi håper at dette kan bringe nye og innovative løsninger til bilbransjen, sier Teknisk Leder, Henning Sundvoll.

Om Hurtigruta Carglass®

Hurtigruta Carglass® er et av Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og utskifting av bilglass, og vi betjener mer enn 60 000 kjøretøyeiere hvert år, 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.

Som Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og utskifting av bilglass, har vi et nært forhold til de fleste av Norges forsikringsselskaper, slik at vi kan håndtere alt papirarbeid i forbindelse med ditt eventuelle forsikringskrav.

Bente Birkeland

Pressekontakt Markedssjef 48106000
Betina Berg

Pressekontakt Markedsmedarbeider

Hurtigruta Carglass® er et av Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og utskifting av bilglass.

Som Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og skifte av bilglass, har vi et nært forhold til de fleste av Norges forsikringsselskaper, slik at vi kan håndtere alt papirarbeid i forbindelse med ditt eventuelle forsikringskrav.

Hurtigruta Carglass
Ensjøveien 17, 0655 Oslo