Kjærlighet på dypt vann – bokstavelig talt

Icelandairs hovedoppgave er å bringe reisende fra A til B via C, det er fastslått. Icelandair går nå utradisjonelt til verks og gir en hjelpende hånd når det gjelder å bringe mennesker sammen fra forskjellige kontinent.

Hjelpen heter Unnur – flyvertinne til daglig, men også Icelandair Celebration Stopover Buddy.

I en ny utgave av Stopover Buddy tjenesten som ble lansert i fjor, legges det til en ny dimensjon, nemlig ” celebration” eller feiring. Har du noe du vil feire på en uvanlig måte, lyst til å gjøre noe helt unikt eller kanskje bare overraske din utvalgte, er det hjelp og inspirasjon og få hos Icelandair Celebration Stopover Buddy.

Jennifer og Matt som til daglig befinner seg på hver sin side av Atlanterhavet, beviser at et frieri ikke nødvendigvis behøver å skje på land, men kan foregå midt mellom to kontinentalplater på Island, helt presist i kløftens Silfras iskalde og krystallklare vann med god hjelp fra entusiastiske Icelandair Celebration Stopover Buddies.

Icelandair Celebration Stopover Buddy er tilgjengelig fram til utgangen av mars 2017, og er et tilbud til passasjerer på hver side av Atlanterhavet. Les mer om Icelandair Stopover på www.icelandair.no

Icelandair flyr til 45 destinasjoner, hvorav 18 destinasjojner i Nord - Amerika: Boston, Washington D.C. New York (JFK og Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage, Portland, Chicago, Philadelphia (fra mai 2017), Tampa Bay (fra September 2017) i USA. Toronto, Halifax, Vancouver, Edmonton og Montréal i Canada.

• stopover
  • icelandair stopover
  • icelandair celebration stopover buddy
  • fly til usa