Icelandair: Trådløst Internett på fly til Storbritannia, USA og Europa

Etter en avtalesignering med det amerikanske selskapet Row 44 er det kunngjort at Icelandair er det første transatlantiske flyselskapet som tilbyr WiFi Internett ombord på alle sine fly.

Så snart det trådløse nettverket er installert vil Icelandairs passasjerer kunne logge på og surfe på nettet i 10000 meters høyde over Atlanterhavet.

«Vi fokuserer nå på å tilby våre kunder en unik service. Alle våre fly vil fortsatt være fullt utstyrt med underholdningssystemer ombord – avtalen med Row 44 er kun et tillegg som vil gi våre kunder en unik service og en komfortabel opplevelse ombord», forklarer Björgólfur Jóhannsson, konsernsjef i Icelandair Group.

Frederick St. Amour, konserndirektør i Row 44, og Birkir Hólm Guðnason, administrerende direktør i Icelandair, signerte nylig kontrakt, og installasjonsprosessen er ventet å begynne senere denne våren.

Det trådløse nettet vil være tilgjengelig på alle flyselskapets fly til og fra Storbritannia, USA, Skandinavia, kontinental-Europa og Island.

For mer informasjon om Icelandair og flyselskapets tjenester, se http://www.icelandair.no.

• Turisme

• internett på fly