Island utpekt som ledende destinasjon for konferanser og forretningsarrangementer

Island er blitt utpekt som en ledende destinasjon for konferanser, messer og sammenkomster på grunn av det økende antallet selskaper rundt om i verden som velger Island som vert for disse.

Ifølge Iceland Conventions & Incentives Bureau har Island et utmerket omdømme når det gjelder å være vert for konferanser og møter. På grunn av landets geografiske posisjon – midt imellom Nord-Amerika og Europa – har Island blitt påvirket fra begge sider. Dessuten har islendingene i og med at de er en liten øynasjon aktivt knyttet bånd til andre nasjoner.

I tillegg har landet et vell av turer å by på, perfekte for motiverende aktiviteter og teambuilding. Med et utvalg aktiviteter som skigåing, rafting, ridning, fjellturer, bregåing og hvalsafari er det noe for alle og enhver.

Reykjavík, Islands hovedstad, har et utvalg av møtesteder og saler som egner seg for konferanser og møter, deriblant det anerkjente Harpa Concert and Conference Centre, Hilton Reykjavík Nordica hotel og den blå lagune. Andre steder er Hotel Hamar i vestlige Island, Hotel Herad i øst og Hotel Klaustur i sør.

Islands ledende flyselskap Icelandair tilbyr flyvninger til Island fra ni strategiske destinasjoner over hele Skandinavia, med ekspertise i catering for businessclass-passasjerer og gruppereiser. Å reise til Island er raskt og enkelt fra alle Icelandairs havner i Skandinavia.

For flere opplysninger om flyvninger til Island, gå til www.icelandair.no.

• billige flybilletter
  • teambuilding
  • conference iceland
  • conventions & incentives bureau
  • harpa reykjavik
  • harpa

Icelandair er et av Europas ledende flyselskap med flyvninger til og fra Island, og videre over Atlanterhavet til USA og Canada. Icelandair tilbyr sikre og pålitelige flyvninger med utmerket service til storbyer på begge sider av Atlanteren.

Flyselskapet flyr ut fra Island og bruker landets geografiske beliggenhet mellom Nord-Amerika og Europa for å bygge et stadig voksende nettverk av internasjonale ruter.

Icelandair er en del av Icelandair Group.