Den nye glasstypen Opal Frost gir dusjveggen et skinn av ren rimfrost

Den nye glasstypen Opal Frost gir dusjveggen et skinn av ren rimfrost

Det er med stolthet INR i forbindelse med katalogen for 2012 presenterer de nye glasstypene Tekstur og Opal Frost til den luksuriøse dusjmodellen 8 mm ARC Victoria. Serien, som lenge har vært arkitektenes favoritt, med ekstra tykt glass og stilrene beslag i krom, kan nå lages i enda flere varianter – etter hver kundes spesielle ønske.

Fjorårets glassnyhet, Tekstur, har gjort suksess!
I fjor introduserte vi det nye glassmønsteret, Tekstur, på favorittdusjene Niagara og Angel. Mønsteret kan minne om grov lin. I år utvider vi valgmulighetene for Tekstur, og gjør det mulig å bestille mønsteret på samtlige 17 dusjer i ARC Victoria-serien. ARC Victoria er for øvrig våre aller mest luksuriøse dusjmodeller med 8 mm tykt glass.

Opal Frost – frostet glass med ekstra eleganse
for deg som går for detaljer!
Opal Frost er forskjellig fra vanlig frostet glass fordi det framstilles uten jernoksid, hvilket betyr at du ikke får det grønne skjæret som normalt finnes i vanlig frostet glass. En dusj med Opal Frost 8 mm glass får en ufarget overflate som kan sammenlignes med rimfrost. Det helt hvite glasset gjør at fargesammensetningen til de øvrige produktene du har på baderommet blir helt uproblematisk. Et opplagt valg, altså, hvis du går for detaljer og ønsker en elegant avskjerming som slipper inn lys uten å være gjennomsiktig.

Vår visjon er at du skal kunne få det akkurat som du vil på badet ditt. For, som vi pleier å si: Folk er forskjellig. Hvorfor er ikke dusjer det?

Lag din egen drømmedusj i Dusjverkstedet på hjemmesiden vår; http://www.inr.se/no/dusjverkstedet

Finn din nærmeste forhandler på http://www.inr.se/no/butikker

For mer informasjon, vennligst kontakt
Petter Kvernstrøm, Adm. dir., INR Norge. Tel. 902 96 020, mail petter.kvernstrom@inr-as.no