En etterlengtet nyhet for prosjektmarkedet: VISKAN PRO Solid og det nye speilskapet STORE

For drøyt et år siden lanserte INR et helt nytt møbelsortiment som med sin unike overflatebehandling TX Top Extremegaranterer en baderomsinnredning som holder langt utenfor det som er standard; nærmere bestemt 15 år eller mer. Nå lanseres en rekke produkter spesielt laget for prosjektmarkedet: blant annet et nytt speilskap og et servantskap med funksjonelle skuffer.

Behovet for funksjonelle og rimelige baderomsmøbler som samtidig er motstandsdyktig mot fukt og daglig slitasje er stort på prosjektmarkedet. Det nye prosjektmøbelet VISKAN PRO Solid og speilskapet STORE er designet for å fylle denne etterspørselen. Begge er utstyrt med den unike TX Top Extreme -overflatebehandlingen som INR har lakkert sine baderomsmøbler med siden mars 2019, og som garanterer en livslengde på minst 15 år.

- Vi har over tid sett at markedet etterspør en enklere variant av vår populære serie VISKAN Solid, det vil si med dører. Nye VISKAN PRO Solid er en noe forenklet variant av denne serien, men med den samme høye kvaliteten og tidløse design, sier møbeldesigner Henrik Gustavsson på INR.

I VISKAN PRO Solid ser vi tre populære bredder: 40, 50 og 60 – alle i Premium White med servant i enten porselen eller matt hvit komposittstein. Samtlige servantskap leveres ferdig sammensatt og installeres enkelt og raskt med medfølgende opphengsskinne – noe kundene setter pris på.

STORE PRO 60 er et meget praktisk speilskap med to dører og LED-armatur. Skapet har myklukkende hengsler, speil på innsiden av dørene og 2 flyttbare hyller i 6 mm sikkerhetsglass. Speilskapet leveres i fargen Premium White, også den med vår meget fukt- og støtbestandige overflatebehandling TX Top Extreme™. Innvendig stikkontakt 230 V fås som tilvalg og leveres umontert og kan dermed monteres valgfritt til høyre eller venstre.

Les mer om VISKAN PRO Solid og STORE PRO på www.inr.no/sortiment/prosjektsortiment/

For mer informasjon kontakt

Petter Kvernstrøm, Daglig leder, petter.kvernstrom@inr.no