Servantskap GRAND Grip 120 i Black Oak

GRAND Grip – Ny møbelserie fra INR med mye av alt

For et år siden lanserte INR et helt nytt møbelsortiment, som med sin unike overflatebehandling TX Top Extreme, garanterer baderomsinnredning med en kvalitet langt over standarden og med hele 15 års garanti. Nå lanserer INR den helt nye møbelserien GRAND Grip som gjør sortimentet komplett.

Som de andre modellene i GRAND-serien er også GRAND Grip romslig. Det som skiller den fra søsterseriene GRAND Solid og GRAND Classic er de estetiske og praktiske grepslistene i stedet for utenpåliggende grep eller håndtak.

-GRAND Grip fyller et tomrom vi føler fantes både i sortimentet vårt og på markedet generelt – nemlig et skikkelig romslig og dypt servantskap – med en grepslist som både er stilig og som tåler en del, sier Kristian Olsson, Head of R&D på INR.

Serien er utstyrt med ergonomiske grepslister som smyger seg perfekt innenfor skuffefrontene og gir en elegant look. Velg mellom fargene Premium White, valgfri NCS eller et av våre vakre eikefinérer – skåret ut og håndsydde slik at de matcher perfekt. I alle utførelsene er servantskapene i GRAND-serien forseglet med overflatebehandlingen TX Top Extreme™, som garanterer en sikker investering i både form og funksjon i tillegg til en livslengde på minst 15 år.

GRAND Grip 80 i Still Grey med grå grepslist

GRAND Grip fås i bredder fra 60 cm til 140 cm – 140 cm med dobbel servant og fire skuffer. Til samtlige størrelser finnes det en vakker servant i porselen og i skuffene er det oppbevaring i eik og svartlakkert aluminium for alle småsakene. Det er enkelt å komplettere med mer oppbevaring eller å oppgradere servantskapet med underbelysning og sensorstyrt belysning i øvre skuff.

For den som liker å synge dagen i gang har vi tilvalget Plus Lyd – Bluetooth-høyttalere på hver side av servantskapet – som styres via telefon eller nettbrett. I serien er det også matchende høyskap som gjør det mulig å innrede hele badet i samme design.

Les mer om GRAND Grip på www.inr.no/grand-grip

Last ned høyoppløste bilder www.inr.no/support/bildebank/

For mer informasjon kontakt

Petter Kvernstrøm, Direktør INR Norge AS, petter.kvernstrom@inr.no

Elisabeth Melsom Olsen, Kunde- og markedskonsulent INR Norge AS, elisabeth.m.olsen@inr.no

Elisabeth Melsom Olsen

Pressekontakt Kunde- og Markedskonsulent 3333 0200
Petter Kvernstrøm

Pressekontakt Direktør 9029 6020 Les mer

INR Iconic Nordic Rooms

INR står for premium nordisk baderomsdesign med en intelligent innside – laget i materialer som skal tåle hjemmets tøffeste miljø i minst 15 år. INR designer, produserer og selger baderomsmøbler, blandebatterier samt håndkletørkere og er markedsledende i Sverige på dusjløsninger. INR ble grunnlagt i Skåne i 1988 og har sitt hovedkontor i Malmø samt produksjon i Jønkøping og Malmø. Selskapet eies fra 2020 av den danske baderomsmøbelprodusenten Dansani. Hovedmarkeder for INR er Sverige, Norge og Finland. Les mer på www.inr.noVår oppgave er å skape de riktige forutsetningene gjennom smarte, innovative løsninger som er utformet etter hvordan du ønsker å starte dagen. Eller avslutte den, for den saks skyld. På et sted der du virkelig trives og kan være deg selv. På badet.

Velkommen til INR – Iconic Nordic Rooms. I vår verden er det rom for flere ulike personligheter. La din ta plass.

INR Iconic Nordic Rooms
Fjordgaten 13 A