Gå videre til innhold
INR Iconic Nordic Rooms vokser sørover: Lanserer Neste Generasjons Baderomsinnredning i Danmark

Pressemelding -

INR Iconic Nordic Rooms er en av Nordens ledende produsenter av dusjvegger og baderomsmøbler i høy kvalitet – med design, konstruksjon og produksjon i Malmø og Jønkøping i Sverige. INR tilbyr kvalitetsbevisste kunder det beste på markedet i Sverige, Norge og Finland. Nå har turen kommet til Danmark.

Som en del av Dansanikonsernet siden mars 2020 og ved å lansere varemerket INR Iconic Nordic Rooms på det danske markedet også, styrker INR sin posisjon som den mest proaktive produsenten av dusjvegger og baderomsmøbler i Norden. Lansering av markedets beste hjemmeside og produktkatalog er også en del av satsingen.

- Med et nytt og spennende varemerke og et bredt høykvalitetssortiment kan vi tilby danske kunder og forbrukere virkelig smart og personlig nordisk baderomsdesign, sier Carsten Friis, konserndirektør i INR Iconic Nordic Rooms.

For to år siden lanserte INR et helt nytt møbelsortiment i Norden med et meget høyt kvalitetsnivå. Og møbelkonseptet ”Neste generasjons baderomsinnredning” er akkurat hva det heter; produkter til baderommet med design, kvalitet og funksjon som varer i en generasjon, ofte lenger enn de 15 årene som garantien lover. I tillegg til det har INR i mange år tilbudt skreddersydde dusjløsninger med kostnadsfri måltilpasning, noe som har bidratt til at vi kan kalle oss Nordens fremste dusjspesialist.

Nå skal også det danske markedet tilbys samme høykvalitets dusj- og møbelsortiment. Og målet er glassklart. Carsten fortsetter:

- Det føles fantastisk å nå kunne tilby våre kunder det aller beste i baderomssammenheng! Vi kommer til å satse hardt på at våre produkter skal være det selvfølgelige valget innen dusj og baderomsmøbler på det danske markedet framover.

Petter Kvernstrøm, Direktør, petter.kvernstrom@inr.no

INR Norge AS

Fjordgaten 13 A, NO-3125 Tønsberg

Følg oss på:

Elisabeth Melsom Olsen

Pressekontakt Kunde- og Markedskonsulent 3333 0200
      Petter Kvernstrøm

Pressekontakt Direktør 9029 6020 Les mer

INR Iconic Nordic Rooms

INR står for premium nordisk baderomsdesign med en intelligent innside – laget i materialer som skal tåle hjemmets tøffeste miljø i minst 15 år. INR designer, produserer og selger baderomsmøbler, blandebatterier samt håndkletørkere og er markedsledende i Sverige på dusjløsninger. INR ble grunnlagt i Skåne i 1988 og har sitt hovedkontor i Malmø samt produksjon i Jønkøping og Malmø. Selskapet eies fra 2020 av den danske baderomsmøbelprodusenten Dansani. Hovedmarkeder for INR er Sverige, Norge og Finland. Les mer på www.inr.noVår oppgave er å skape de riktige forutsetningene gjennom smarte, innovative løsninger som er utformet etter hvordan du ønsker å starte dagen. Eller avslutte den, for den saks skyld. På et sted der du virkelig trives og kan være deg selv. På badet.

Velkommen til INR – Iconic Nordic Rooms. I vår verden er det rom for flere ulike personligheter. La din ta plass.

INR Iconic Nordic Rooms
      Fjordgaten 13 A