Key Account Manager/Account Manager

Vi ønsker oss flere dyktige kollegaer med salgserfaring, som også er gode på å bygge relasjoner. Du jobber kanskje innen annonsesalg eller andre salgsrettede stillinger i dag, men ønsker deg inn i et mediehus med anerkjente produkter som retter seg mot en veldig spennende og raskt voksende bransje.

Vi ser etter deg som er levende interessert i sjømat i tillegg til annonsesalg, markedsføring og merkevarebygging. Du får kundeansvar for noen av bransjens mest spennende selskaper, og vil bli en diskusjonspartner i forhold til videreutvikling og rådgivning til både etablerte kunder og nye markeder.

Din oppgave blir å tilrettelegge for at Intrafish sine medier fortsetter å være viktige og attraktive kanaler for markedsføring og merkevarebygging for våre kunder. Du vil jobbe med alle Intrafish sine annonseprodukter på tvers av alle plattformer.

Vi tror at du har utdanning på høyskolenivå samtidig som det er viktig at du kan vise til gode salgsresultater fra tidligere jobber. Har du i tillegg digital kompetanse, så vil vi gjerne høre fra deg.

Hos oss får du gode betingelser, et hyggelig og inspirerende miljø samt store muligheter for personlig utvikling. Noe reisevirksomhet i forbindelse med messer og konferanser må påberegnes. Arbeidssted er ved hovedkontoret i Bergen.

For nærmere opplysninger om stillingen, ta kontakt med Unn Eilen Vik på tlf. 977 01 451.

Send kortfattet søknad og CV snarest til unn.eilen.vik@intrafish.no

• hiring
  • key account manager