SAND Økonomi blir en del av INTUNOR Group

For oss i Sand Økonomi AS har det vært en flott reise helt siden starten. Vi må likefullt se forover. Bransjen er i stor endring, og vi tror størrelse, spesialisering og bredde er nøkkelord for å lykkes i fremtiden.

For at vi skal kunne løfte Sand Økonomi videre og realisere både potensiale og visjonene, er vi avhengig av betydelig større ressurser og annen kompetanse i tillegg til den vi besitter selv. Når vi da har fått muligheten til å bli en del av INTUNOR Group og være bidragsytere, samtidig som vi får tilgang til store ressurser for å utvikle dette selskapet videre, gav svaret seg selv når synet på fremtiden og strategien var så sammenfallende; sier Preben Wiksèn – nå Direktør Forretningsutvikling i Intunor AS

• tripletex
  • sandøkonomi
  • preben wiksen
  • bpo
  • regnskap

INTUNOR har som målsetning og arbeider aktivt for å være våre kunders favorittpartner i deres digitale hverdag. Vi leverer helintegrerte løsninger- og tjenester innen økonomi, lønn, forsikring og personal, ved bruk av sømløs teknologi og bransjens mest kundeorienterte medarbeidere. Vårt mål er at våre kunder gjennom oss skal ha tilgang til integrerte forretingsstøttetjenester som gjør dem rustet til å ta gode beslutninger som fører virksomheten i riktig retning. Moderne teknologi gjør at våre økonomikonsulenter og rådgivere kan bruke mer av sin tid på å hjelpe våre kunder til å nå sine mål.