Nye OREO O’s frokostblanding lanseres i Norge.

START DAGEN MED EN SKÅL OOH YEAH!

Nye OREO O’s frokostblanding lanseres i Norge.

Hvem sier at frokosten må være lik hver dag? Rydd unna kjedelig tørr brødskive og gi plass til en velsmakende skål med OREO O's. En ny frokostblanding fra OREO som lanseres i Norge 20.februar 2023.

Her har du alle de ikoniske egenskapene til den klassiske OREO. Leter du etter en frokostgodbit eller har lyst på et velsmakende mellommåltid i løpet av dagen, så er dette frokostblandingen for deg. Med knasende kakao O'er og sprø vaniljekuler, er OREO O’s inspirert av alle egenskapene som OREO er mest kjent for. Er du en OREO-fan, så er dette frokostblandingen for deg.

For å nyte en skål full av glede; finn fram en skål og hell deretter kald melk over OREO O’s, eller hvorfor ikke prøve med en skje yoghurt og friske bær.

Uansett hva du har planlagt for dagen, vil det å starte dagen med en skål OREO O’s garantert gi en leken vri.

OREO O’s er tilgjengelige i alle Obs, Mega, mange Extra, Meny og Kiwi, samt utvalgte Spar og Bunnpris i tillegg til oda.no.