Ella's Kitchen lanserer 3 nye og spennende middagsretter

Ella's Kitchen lanserer 3 nye og spennende middagsretter

Ella's Kitchen lanserer tre nye og spennende middagsretter på klemmepose for små superhelter. Eksotiske kombinasjoner av krydder og ingredienser vil begeistre barn fra 7 måneder og introdusere dem for en ny verden av smaker. Alle middagsrettene til Ella's Kitchen er 100% økologisk og naturlig uten tilsatt sukker eller salt. De kommer også i praktiske lukkbare poser, som er praktiske for mammaer og pappaer og perfekte for de små på farten.

Mexican Chicken with rice and peppers

Denne middagsretten består av en 100 % naturlig og økologisk kombinasjon av kylling, ris og grønnsaker med ulike typer krydder. Den lille vil elske den tilpassede motstanden i teksturen og de ulike smakene på denne meksikanske nyheten. Den spennende miksen av koriander, paprika og spisskummen setter en perfekt touch på en fantastisk middagsrett.

Chicken Casserole with rice

Denne fruktige og næringsrike kyllinggryten består av 100 % naturlig og økologisk kylling, grønnsaker og ris. I tillegg er middagen tilsatt rosiner og aprikos som garantert vil være en søt hit. Perfekt balansert for små smaksløker.

Veggie Lasagne with a sprinkle of cheese

Ella´s Vegetarlasagne inneholder 100 % økologisk og naturlig mozzarella-ost med smak av basilikum og oregano, en perfekt kombinasjon som de små vil elske.

Ella´s Kitchen middagsretter er tilgjengelig i alle Coop Obs, Coop Mega, Extra og utvalgte Coop Prix butikker. Veiledende utsalgspris kr. 22,90,-

Jensen & Co, distributør av Ella's Kitchen
Kontaktperson: Stine Fadum-Aas, Kategoridirektør Jensen & Co,