Ella's Kitchen lanserer to spennende nyheter; Havrebar mango + gulrot og smoothie Pære, aprikos, ananas + ingefær

Jensen & Co har gleden av å meddele at vi utvider Ella's Kitchen sitt populære havrebar sortiment med en ny smak i tillegg til grønnsaker. Havrebaren er full av næringsrik havre, saftig mango og søt gulrot, som gir en herlig tekstur og en høy andel kostfiber på hele 12,9g/100g.

I forbindelse med nylanseringen av Havrebar mango + gulrot har Ella’s Kitchen også forbedret oppskriften på eksisterende variant: Havrebar jordbær + eple. Jordbærsmaken blir mer fremtredende, samtidig som andelen naturlig forekommende fruktsukker reduseres- kun ved hjelp av naturlige ingredienser.

Nytt i butikk er også en fruktsmoothie med en spennende smakskombinasjon. Pære, aprikos og ananas er friske frukter som skiller seg ut fra dagens varianter. Med et subtilt snev av ingefær får barna noe nytt å smake på, som kan kile de små smaksløkene. Som i alle Ella’s Kitchen produkter er det ingen tilsetningsstoffer. Kun ren, most, økologisk frukt!

Havrebar mango + gulrot er tilgjengelig på alle Coop Obs butikkene.

Pære, aprikos, ananas + ingefær finnes på alle Obs, samt utvalgte Marked, Mega og Extra butikker.

Med Ella’s Kitchen var vi først ute med klemmeposer til barn i Norge i 2011. Vi utvikler produkter til det norske markedet på barnas premisser. Alle produktene er økologiske, og vi har fokus på å utvikle sunne matvaner som varer livet ut.

Ella’s Kitchen setter alltid barna først og pakningene er fargerike og morsomme for barna, samtidig som foreldre kan være trygge på at innholdet er 100% økologisk og har sunne og gode ingredienser i praktisk emballasje.

Jensen & Co, distributør av Ella's Kitchen

Kontaktperson: Iren Nicolaisen, Kategorikoordinator, Jensen & Co, mob. 468 18 481