Ferdig kake på 1-2-3! Åmli lanserer ny serie med ferske kakerører klare til steking!

Åmli utvider sin serie av rørebaserte produkter med et nytt og spennende konsept – Åmli ferske kakerører – klare til steking. Første produkt ut i den nye serien er Åmli Sjokoladekakerøre.

Det blir mer og mer akseptert å benytte ferdig-mix når man skal bake. Åmli tar dette ett skritt videre, og tilbyr nå ferdig røre som forenkler bakingen ytterligere. Røren klemmes rett i formen og plasten kastes. Slipper oppvask, søl og mange ingredienser å tenke på. Ferdig kake på 1, 2, 3 – enklere blir det ikke. Kaken har saftig konsistens og en nydelig balansert sjokoladesmak, perfekt for hele familien.

Åmli er en tilbyder av norsk hverdagsmat basert på rører, med fokus på gode norske råvarer og kvalitet. All melk som benyttes i produktene hentes fra Åmli Gårdsmeieri og det benyttes norske egg. Fokus ligger på å gjøre hverdagen litt lettere for folk flest. Fra før er Åmli representert i det norske dagligvaremarkedet med serveringsklare pannekaker, grove pannekaker med havre, proteinpannekaker, vafler, sveler og omeletter.

Åmli Sjokoladekakerøre er tilgjengelig i alle Obs og Mega samt utvalgte Meny, Spar og Bunnpris.

Jensen & Co, distributør av Åmli

Kontaktperson: Irén Nicolaisen, Kategorikoordinator Jensen & Co, mob.: 468 18 481

e-post: iren.nicolaisen@jensenco.no