Pressemelding -

Jimco Nor AS v/Daglig leder Terje Rustad fikk utmerkelse som beste selger Worldwide innen UV-C & ozon teknologi - rensing av luft for storkjøkken(KPC) .

På den internasjonale konferansen til Jimco AS i Danmark i forrige uke, med deltagelse fra 12 land, med representanter fra Chile i Vest til Kina i øst, mottok Jimco Nor AS daglige leder Terje Rustad pris for beste salg innen KPC løsninger i Jimco AS Worldwide.

Vi er meget stolte og glade over at vi i Norge har oppnådd så gode resultater på dette området - sier Terje Rustad. Spesielt når vi ser på hvilke land vi konkurrer med.

Vi vet at rensing av luft og vann med UV-C teknologi, som er patentert av Jimco AS Danmark over store deler av verden, har et meget stort potensiale og bruksområde. Teknologien er 100 % miljøvennlig, og blir omfattet av stadig mer oppmerksomhet og som løsning for å rense luft og vann fri for organisk forurensing.  Vi har installert store industrianlegg flere steder i Norge og jobber nå også med fruktprodusenter for å løse deres utfordringer med vask av frukt og bær for å fjerne uønskede bakterier. Jimco Nor AS har som målsetning å fortsatt være den ledende aktøren i det Norske markedet på UV-C & ozon teknologi i årene som kommer.

• Helse, sykepleie, legemiddel

• jimco nor as
  • uvc lys rensing
  • terje rustad
  • jimco as
  • storkjøkken løsninger
  • beste selger
  • rensing av luft
  • ozon rensing

Markedets ledende aktør på fjerning av fett og lukt innenfor storkjøkken.
Jimco Nor AS er agent i Norge og Sverige for Jimco AS - et dansk selskap, som står bak noen av verdens mest enestående løsninger innenfor rensing og sterilisering av luft og forurenset vann.

Siden Jimco AS leverte sitt aller første luftrenseanlegg helt tilbake i 1993, har det gått svært bra for virksomheten. I dag leverer man anlegg til en lang rekke industribedrifter og institusjoner over hele verden og kundegruppen teller alt fra matprodusenter, næringsmiddelindustri og storkjøkken, restaurant til renseanlegg, skoler og pleiehjem.
Kort sagt - ingen oppgave er for stor eller for liten!

Hos Jimco AS forener man sunn fornuft med innovativ nytenkning og det er denne kombinasjonen, som ligger til grunn for virksomhetens unike produkter. Det er ikke tilfeldig at Jimco AS er leverandør av luftrenseanlegg til noen av verdens største kjeder, som for eksempel McDonald’s, Scandic Hotels, Daloon og Danish Crown etc.

Forskning, utvikling og tilpassede løsninger:
Jimco AS driver en kontinuerlig forskning og utvikling innenfor sitt spesialområde med nye produkter og løsninger. Vi har en svært stor grad av fleksibilitet i vårt produktsortiment og vi kan lage spesialtilpassede løsninger til utvalgte kundegrupper innenfor storkjøkken, næringsmiddelindustri etc. for å rense luften fri for organisk forurensning eller fjerne uønsket lukt.

Gjennom de siste årene har Jimco AS mottatt en lang rekke priser for sine innovative og miljøriktige produkter inne UVC lys rensing. Blant annet;  EU's Miljøpris, Fyn Amts Miljøpris og Langelands Erhvervspris. Teknologien er også patentert i en rekke land over hele verden som USA, Kina, Europa og i Norge. I 2013 er den også ETV sertifisert,

Terje Rustad

CEO Jimco Nor AS Daglig leder og pressekontakt +47 91786874