Pressemelding -

Framtiden er det mobile nettet – Jollyroom oppgraderer sin webdesign etter kundenes ønske

Jollyroom gir seg selv en skikkelig facelift og tar nettbutikken til nye høyder ved å oppgradere design og funksjoner. Netthandelsaktøren Jollyroom streber etter å ligge i forkant av utviklingen, og denne gangen er det nettbutikkens tur til å få seg en oppgradering. Slik vil man ta bedriften et steg videre i e-handels og barn- og babybransjen.

Lanseringen er fullt ut kundefokusert og er ment å viske ut grensene mellom mobil og nett. Dette handler om å møte markedets etterspørsel og gjøre nettbutikken mer brukervennlig.

Dagens forbrukere er drevne netthandlere med stor teknisk kunnskap. Nordmenn bruker stadig mer tid på nett og de beveger seg i dag mellom diverse salgskanaler og devices med største selvfølgelighet. 2014 var også året da mobilen ble et naturlig verktøy i nordmenns handlevaner, og dette har resultert i at nettbutikkene må tilpasse seg.

For netthandelsaktørene er det viktig å følge med på den digitale utviklingen, noe Jollryoom tar på alvor med sin nye satsing.

Jollyrooms markedssjef Jessica Egman har sammen med designsjef Jonas Kahlow utviklet den nye nettsiden, og Jonas Kahlow sier følgende om den nye satsingen:

"At norske netthandlere blir stadig mer kunnskapsrike er rett og slett et faktum. For oss har det handlet om å møte kundenes etterspørsel ved å bli hakket hvassere i designen og funksjonene, og kanskje viktigst av alt: ved å gjøre nettsiden mer brukervennlig."

Lanseringen vil foregå gradvis, med start i løpet av juli måned, og Jonas sier følgende om den planlagte prosessen:

"Lanseringen vil som sagt foregå gradvis med start i juli måned. Til å begynne med kommer vi til å lansere oppgraderte funksjoner og design, deretter kommer ytterligere steg, som å implementere nye betalingsløsninger og flere funksjoner."

Jonas beskriver videre hva som har drevet dem framover i arbeidet med lanseringen:

"Det handler om å holde tritt med kundene våre. Det blir stadig viktigere at vi digitaliseres i takt med kundene, og man må alltid ligge ett skritt i forkant. I dagens digitale samfunn kan vi aldri tenke «vi gjør det senere», her må man agere nå.

I dette arbeidet har vi hatt fokus på kunden, og det viktigste for oss har vært å skape en nettside som møter deres krav og behov, både hva gjelder design og funksjoner. Vi synes det er på høy tid at nettbutikker begynner å lytte til kundene sine, og vi er selv utrolig spente og glade over denne nye lanseringen, siden den vil innebære et enormt løft for kundene våre."

• Bedriftsinformasjon

• babybutikk
  • barn
  • e-commerse
  • ehandel
  • jollyroom
  • jollyroom group
  • netthandel
  • ole sauar
  • sikkert i trafikken
  • komplett
  • webbdesign
  • webblansering
  • mobilt

Om Jollyroom.no
Jollyroom.noJollyroom.seJollyroom.dkJollyroom.fi

Jollyroom.no tilbyr Nordens største utvalg innen barne- og babyprodukt. Vi har alt for barn mellom 0 til 12 år og et heldekkende utvalg for gravide.

Grunnleggerne bak Jollyroom har 18 års erfaring innen netthandel. Tidligere har vi blant annet bygget opp Komplett som er størst innen netthandel i Norden, med en omsettning på 5,2 mdkr NOK. Komplett ble tatt over av nye eiere i 2011.

Jollyroom ble etablert i 2010 og finnes i dag i Norge, Sverige, Danmnark og Finland. Vi har et søsterselskap som driver e-handel av sport-produkt i Norge; Fjellsport.no.

Jollyroom har et lager på 11300 m² og server fler enn 400 000 registrerte kunder. Målet vårt er å tilby deg som kunde beste mulige service, vi hjelper deg før og etter kjøpet ditt via e-post og telefon.

Vi er alltid intresserte av dine synspunkter, idéer eller forslag til forbedringer. Ikke nøl med å ta kontakt med oss ved spørsmål eller mer informarsjon. Vi lover at vi gjør vårt aller beste for at du skal finne det du søker hos oss.