En reise helt uten trening, jibbi!

Nemlig, vi i Jomfrureiser har også det på programmet. Men en ting skal vi øve på og mestre enda bedre, å puste! Trodde du også at du kunne dette av deg selv? Siden du har gjort det siden dagen du ble født? Vel, nei - her er det mye å lære forteller vår pusteekspert Anette Aarsland.

Bli med til herlige Hurdalsjøen og oppdag hva god pusteteknikk kan gjøre for å skape en mer balansert hverdag. Dette er pusteteknikk både for å roe ned og for å skape mer energi.

Denne helgen er for absolutt alle, uansett form. Du vil lære teknikker basert på forskning gjort på pust for å balansere det autonome nervesystemet, og du vil oppleve den utrolige påvirkningen dette har på din helse, fysisk så vel som psykisk.

Høydepunkt

• Lære pusteteknikk
  • Forskningsbaserte øvelser du får med deg hjem etter reisen
  • Fine turer i det flotte nærområdet
  • Deilige måltider basert på lokale, kortreiste råvarer
  • Mulighet for egentid
  • Herlig fellesskap

Du vil lære teknikkene som har hjulpet utallige av Anettes klienter med alt fra indre uro, muskelspenninger, smerter, angst, mild/moderat depresjon, migrene, hodeverk, dårlig søvn, høyt blodtrykk, dårlig fordøyelse, dårlig konsentrasjon / tilstedeværelse, hukommelse og mye mer! Teknikkene er enkle og vi vil ha god tid i løpet av oppholdet slik at du vil kunne bruke dem som del av ditt verktøyskrin etter at du kommer hjem.

Alt blir så mye bedre med god kunnskap om riktig pusteteknikk:)

PS. Hurdalssjøen ligger kun en snau halvtime fra Gardermoen, ved Hurdalssjøen skal vite og her er det flott turterreng.

• Ferie

• weekend
  • reise
  • norge
  • reiser
  • glede
  • pusteteknikk
  • fellesskap
  • hurdalssjøen

Mer enn 29 års erfaring på å arrangere gruppe- og temareiser for jenter. Våre tema på reisen er: Trening, yoga, mindfullnes, vandring, sykkel, weekend og kultur. Hver reise har eget tema med egen leder + at vi opplever naturen og kulturen dit vi reiser. Første halvdel av  2021 tilbyr vi reiser i Norge.