Nå jenter - nå skal vi reise!

Endelig kom klarsignalet som vi har ventet på i og lengtet etter i 18 måneder. Like lenge som en elefant går gravid. Men så kommer det også ut noen vidunderlige skapninger, og det tror jeg også vil skje nå.
Vi har lengtet, ventet og håpet og oppført oss som vi fått beskjed om. Det skal vi fortsette med, men nå kan vi igjen fylle våre lengsler og drømmer med REISE innhold.

Jomfrureiser er fortsatt eneste turoperatør som tilbyr tema og aktivitetsreiser kun for jenter. Jenteturer er så uforpliktende herlige og ekte, det er en ekte belønning til deg for alt du har stått på og gjort for alle andre. De aller fleste prioriterer ikke seg selv i første rekken, men nå er det så absolutt tid for det! Du trenger ingen unnskyldning, nå det er din tid - ferdig snakka!

Under årenes løp og alle de Jomfrureiser jeg har ledet, har jeg måttet ta til prioriteringer. Som har betydd opp til 12 uker borte fra små barn hvert år. Dårlig samvittighet for det? Til å begynne med ja, men så lærte jeg meg at hvis ikke jeg var lykkelig som meg selv, da ville jeg være en sur og elendig mor som bare levde med hverdager. Jeg lærte å legge til rette og planlegge.

Eller som May-Britt (en av våre mange kunder i 2019) fortalte meg:

- Min sønn fortalte meg, noen dager etter at jeg kom hjem fra Helles og reise med Jomfrureiser, at hans en gang så lystige mor hadde gjenoppstått (etter flere års fravær). Hva ferieuken har gjort med meg og alle de rundt meg kan ikke bedre beskrives!

Eller Berit som var på treningsresie til Spania:

- Jeg reiste på reise med Jomfrureiser uten å kjenne noen, men kom hjem med 30 nye venner. 🥰 Anbefales!

Eller Gunn som var til Sør-Afrika:

-”Thick, soft and thirsty” – hva kan nå det være?? Det er ikke oss Jomfru’r nei, men beskrivelsen av våre håndklær på lodgen i Sør-Afrika! Hele reisen var bara mye, mye mer enn jeg noensinne forventet og drømt om! Kvalitet og valuta for pengene, og mange nye venner!

Eller Torill som var til Irland, Roma og Madeira i et og samme år:

-Det er like merkelig hver gang, og oppleve en litt usikker gruppe som møtes på Gardermoen før avreise, som ved retur til samme sted oppfører seg som en gjeng venninner som skulle ha kjent hverandre i flere år! Jeg har når opplev tre forskjellige ledere fra Jomfrureiser, og kan bare si: HVORDAN FÅR DERE DET TIL?? Maken til jenter skal man lete lenge etter!

Sees vi på Gardermoen snart, eller?

• Ferie

• reiser
  • ansvarlig turisme
  • aktiviteter
  • fellesskap
  • jentetur
  • god mat
  • glede

Mer enn 28 års erfaring på å arrangere gruppe- og temareiser for jenter. Våre tema på reisen er: Trening, yoga, mindfullnes, vandring, sykkel, weekend og kultur. Hver reise har eget tema med egen leder + at vi opplever naturen og kulturen dit vi reiser.

Charlotte Ehde Eliassen

Pressekontakt Engasjert eier 95077969 Viljareiser