Gustav Berghog, CEO i Junglemap

Junglemap satser stort - øker antall ansatte med 55 prosent

Junglemap spisser strategien for å forsterke den raske veksten i selskapet. Dette initiativet og en ny helhetlig organisasjon vil ta selskapet til neste nivå.

Junglemap har i dag rundt 40 ansatte i Sverige og Norge og styrker laget med en rekke rekrutteringer i Skandinavia og andre markeder i 2022. Totalt vil antall ansatte øke med 55 prosent.

For å forsterke effekten blir Junglemap nå én organisasjon, delt inn i to hovedområder. Nils Ivar Skaalerud skal stå for ett område i rollen som COO, Chief Operating Officer. Junglemaps tilbud er basert på den unike NanoLearning-metoden i kombinasjon med en velfungerende skytjeneste, og nå samles både innholdsproduksjon og teknologisk utvikling under ett tak.

Det andre hovedområdet ledes av Matti Olofsson, i rollen som CCO, Chief Commercial Officer, med ansvar for salg, forretningsutvikling og kundesupport. Organisasjonen har som mål å gjøre strategiske investeringer i nye geografiske markeder, parallelt med fortsatt forretningsutvikling og sterkere kundesupport.

Gustav Berghog, som har vært CEO i Junglemap siden høsten 2021, har ledet strategiarbeidet og er svært fornøyd med den nye organisasjonen.

– Denne ekspansjonen og den nye strukturen gir oss forutsetninger for å øke veksten i selskapet ytterligere, sier Gustav Berghog. Junglemaps NanoLearning-metode i kombinasjon med vår velutviklede skytjeneste har virkelig potensial til både å ta andeler i eksisterende markeder og nå inn i nye.

Junglemaps nye organisasjon ledes av:

Gustav Berghog, CEO

Viktor Karlsson, CFO