Viktor Karlsson blir ny CFO i Junglemap. Foto: Jonas Petterson

Viktor Karlsson blir ny CFO i Junglemap

Junglemap har spisset strategien for å forsterke den raske veksten i selskapet. Som en del av den nye strategien styrker Junglemap ledergruppen med Viktor Karlsson som ny CFO, Chief financial officer.

- Det er med stor glede jeg ønsker Viktor Karlsson velkommen til Junglemap, sier Gustav Berghog, Group CEO i Junglemap. Viktors kompetanse og omfattende erfaring med vellykket finans- og forretningsutvikling vil være et svært verdifullt bidrag. Jeg vil også takke Roar Funderud, midlertidig CFO, for arbeidet han har gjort i Junglemap det siste året.

Viktor Karlsson har nesten 10 års erfaring innen økonomistyring og forretningsutvikling og har hatt lederstillinger i ulike bransjer, som e-handel, telekom og media. Han kommer fra stillingen som CFO i Cellmax Technologies AB, og har tidligere jobbet i Rocket Internet, MTGx og Nordic Entertainment Group. Viktor Karlsson har en mastergrad i business and management fra Handelshøyskolen i Stockholm.

- Det føles givende å bli med i et selskap med en ambisiøs vekststrategi og et uttalt mål om å etablere Junglemap som den ledende SaaS-plattformen for opplæring i bedrifter og organisasjoner i Europa. Å være en drivkraft for å realisere Junglemaps fulle potensial, er veldig motiverende, sier Viktor Karlsson, innkommende CFO i Junglemap.

Viktor Karlsson tiltrer 1. mars 2022 og blir samtidig en del av Junglemaps ledergruppe. Han erstatter Roar Funderud, som har vært midlertidig CFO de siste 12 månedene.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Gustav Berghog, Group CEO, Junglemap

+ 46 (0)725 59 94 44, gb@junglemap.com