Hagenmøblene vi drømmer om nå

Hagenmøblene vi drømmer om nå

Årets hagemøbler skal tåle det skandinaviske klima, men også bli brukt året rundt- både inne og ute. Bærekraft står fremdeles sentralt i sortimentet, med både gjennbruk og miljøsertifiseringer i fokus. I tillegg er det lagt til spennende produkter som fokuserer på funksjonalitet.

Årets hagesortiment kan fint kombineres som inne- og utendørsmøbel- noe som gjør det både praktisk og funksjonelt året rundt.

Tåler ulikt vær

Mye av årets materiale er laget for å tåle de ulike årstidene, og det norske klima. Slik som kolleksjonen fra SALTEN-serien, som både er vanntett, robust og UV-bestandig.Våre møbler laget i plast og rotting, er også motstandsyktige mot mugg og fukt, og har ikke behov for olje eller vask.

Ønskes naturlig materiale som tre, finnes det også i vårt sortiment som feks UGILT-serien. Alle våre produkter i tre er FSC-sertifisert, og dermed bra for miljøet.

Nytt innenfor årets sortiment er møbler som er vanntette, og som tørker mye raskere. Det betyr at de er motstandsdyktige mot mugg og flekker, og at de kan stå ute store deler av året.

Til årets hagekolleksjon finner du et bredt utvalg av utendørsprodukter, slik at du kan gjøre deg klar for den første vår- og sommersolen. Kolleksjonen bærer preg av alt fra komfortable hage- og loungestoler til avslappende solsenger og hengekøyer. I tillegg finnes et stort utvalg av tilbehør som gjør det enkelt å forvandle terrassen, balkongen eller et annet uteområde til en koselig oase for de ulike årstidene.

Dette finner du i årets kolleksjon

En hengehuske, ulike hageputer med elementer fra naturen, og en fargepalett av forskjellige parasoller preger hagekolleksjonen i år. I tillegg finnes et bredt utvalg av alt fra loungemøbler, solsenger og hammocks. Og om du er av typen som ønsker å gjøre det helt personlig, finnes et stort utvalg av DIY produkter.

Årets kolleksjon henter inspirasjon fra naturen i både farger, materiell og design. Den er kreativ og leken, harmonisk og reflektert- samtidig som den er fuksjonell og bæredyktig.

Inspirasjonen er hentet fra nordisk sommer, skandinaviske strender og sanddyner, og de lyse og naturlige tonene som finnes der.

Se flere nyheter i vårt pressekit.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.