Butikksjef Ole Anders Eidsør og Distriktssjef i Nord-Vest Andre Skåre

Den norske «OSCAR-nominasjonen» kommer fra Sunndalsøra

JYSK Sunndalsøra er nominert som Norges bidrag til en global konkurranse for å utnevne verdens beste JYSK-butikk. Nominasjonen tildeles Sunndalsøra etter to tidligere utslagsrunder der alle JYSK Norges butikker har vært vurdert – og butikken er vurdert på estetikk, effektivitet og andre relevante nøkkeldata.

JYSK har tilstedeværelse i 52 land og har i mer enn 2700 butikker samlet under merkevaren JYSK og Dänisches Bettenlager – for øvrig ble det kjent forrige uke at de to nevnte selskapene slås sammen for å konsolidere virksomhetene.

I forbindelse med gjennomføringen av sammenslåingen har det lenge vært planlagt å identifisere den eller de beste butikkene for å kunne fungere som «rollemodeller» for resten av virksomheten, det er nettopp denne prosessen som har ledet til nominasjonen av JYSK Sunndalsøra.

”En slik nominasjon betyr enormt mye for de ansatte i JYSK Sunndalsøra, det er en bekreftelse på at butikken leverer på nøkkeltall og at de ansatte har kundefokus” sier Andre Skåre, Distriktssjef Nord-Vest i JYSK Norge.

Butikksjef, Ole Anders Eidsør tillegger, ”Å etterleve de kravene som stilles i nominasjonen krever kontinuerlig vedlikehold av butikken, gode medarbeidere, god ledelse og ikke minst lojale kunder; i JYSK Sunndalsøra har vi alle disse elementene på plass.»

Kåringen av Verdens beste JYSK-butikk fortsetter med ytterligere en utslagsrunde før vi står igjen med et knippe butikker der vinneren av finalen, kåret i slutten av mai, kan skilte med tittelen «VERDENS BESTE JYSK-BUTIKK 2019».

”JYSK Sunndalsøra har gode selgere, kjenner produktene godt og leverer fantastisk kundeservice”, sier en kunde til oss når vi tar bilder til videre prosess i butikken. En annen kunde bryter inn og sier «…og forventingene til denne servicegraden er høye på et sted som Sunndalsøra. På et sted som Sunndalsøra kjenner de fleste til hverandre, og god service er et minstekrav for å ha suksess. Nå skal det også sies at produktene er veldig gode og prisene nesten enda bedre». En tredje kunde nevner at han kjøpte kontinentalseng under åpningen av Sunndalsøra på sensommeren 2016, «eg har aldri søvi betre» sier han.

«Jeg vil invitere inn alle gamle og nye kunder av JYSK Sunndalsøra til pølsefest onsdag 17. april. Stikk innom oss på veien til hytta, få deg en pølse før du drar på påskefjellet» sier butikksjef Ole Anders, før han fortsetter «Ut hele april vil vi også feire dette med helt spesielle tilbud kun for kunder av denne butikken, deriblant fri hjemkjøring ved kjøp over kr. 5 000,- det kaller jeg et kjøle godt tilbud!»

Den første JYSK butikken i Norge åpnet i 1988 og JYSK Norge teller i dag 95 butikker med nesten 1000 ansatte

Martina Pohjanen, Country Manager JYSK Norge, e-post: mhan@JYSK.com.

Regions

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 700 butikker og 22 000 medarbeidere i 51 land. I Tyskland og Østerrike heter butikkene Dänisches Bettenlager – i resten av verden JYSK. JYSK eies av den danske kjøpmannen Lars Larsen, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.02 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 3.36 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.