JYSK åpner ny butikk på Vinterbro

JYSK åpner ny butikk på Vinterbro

Torsdag 26. oktober kl. 09.00 åpner JYSK en helt ny butikk i Vinterbro, og innbyggerne i byen kan nå se frem til å få inspirasjon og gode tilbud til hjemmet.

Innbyggerne i Vinterbro kan nå dra fordel av JYSKs berømte tilbud, når JYSK åpner butikk nr. 91 i Norge.

”Vi gleder oss til å vise Vinterbro alt JYSK har å tilby av møbler og interiør, både til ute- og innebruk. Vi vet at vi kan gi innbyggerne i Vinterbro en god handleopplevelse, og vi ønsker alle sammen velkommen til åpningsfest”, sier District Manager, Henning Kristiansen.

JYSK har lenge ønsket å åpne en butikk på Vinterbro og har vært på utkikk etter det perfekte lokalet.

Nå er dette lokalet sikret og Store Manager Staffan Nordenstam, ser frem til å kunne ønske innbyggerne i Vinterbro velkommen til butikkens store utvalg av blant annet senger, møbler og interiørartikler.

"Vi gleder oss til å åpne vår nye butikk som er stappfull av gode tilbud, et bredt sortiment og mange flotte nyheter”, sier han.

JYSK åpnet sin første butikk i Norge den 22. september i 1988.

Om JYSK-butikken i Vinterbro:

• Butikken har et areal på 1031 m2.
  • Butikken åpner 26. Oktober kl. 09.00
  • Butikken ligger i Sjøskogenveien 3, 1407 Vinterbro.

Ta gjerne kontakt hvis du vil ha mer informasjon:

District Manager, Henning Kristiansen HEK@jysk.com

Store Manager, Staffan Nordenstam, NO0002@stores.jysk.com

Regions

JYSK GROUP har sitt utspring i Skandinavia: Den første butikken åpnet i Danmark i 1979. I dag har JYSK GROUP mer enn 2500 butikker og 20000 ansatte i 45 land. I Tyskland og Østerrike er navnet Dänisches Bettenlager - og JYSK i resten av verden. JYSKs mål er å etablere seg over hele verden og gi et godt tilbud til alle. Eieren og grunnleggeren av JYSK GROUP, Lars Larsen, eier også møbelkjedene Bolia.com, IDEmøbler og ILVA - i tillegg til en rekke andre firmaer. LARS LARSEN GROUP omsetter for 3,4 milliarder euro årlig.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.