District Manager Thomas Schønebeck Lorentzen & Store Manager Ruth Magdalena

JYSK med ny butikk i Molde!

Etter en omstillingsprosess til et nytt lokale, er JYSK klare til å ønske kundene i Molde velkommen igjen. Butikken vil være mer inspirerende, ha bedre lys og større gulvareal. Butikken finner du i Oscar Hanssens Veg 1-3 og den åpner 17.02 klokka 09.00

JYSK Molde har den siste tiden vært i en omstillingsprosess, da de flytter inn i et nytt lokale i Oscar Hanssens Veg 1-3. Dette lokalet har gjennomgått en stor transformasjon, og er nå i henhold til JYSK sitt nyeste butikk-konsept; Store Concept 3.0!

Fra 17.02 klokka 09.00 vil kundene møte en større og mer moderne butikk som tilbyr enda mer inspirasjon.

”Jeg har ønsket meg denne plasseringen siden det ble kjent at alle bilforhandlere skulle samles i bilbyen Molde. Plasseringen av butikken er midt i smørøyet, hvor vi vil være godt synlig og tilgjengelig for alle kunder. At vi nå i tillegg til optimal plassering av butikk, kan åpne med JYSKs nyeste butikk-konsept synes både mine ansatte og jeg er helt supert. Det blir en flott butikk som vi alle er veldig stolte av å jobbe i,” sier Store Manager Ruth Magdalena.

JYSK investerer 250 millioner NOK

Reåpningen og flyttingen av butikken i Molde er en del av en stor JYSK investering i Norge, hvor 250 millioner NOK går med på å oppgradere alle de norske butikkene til det nyeste butikk-konseptet innen utgangen av 2024. Dette betyr at det hver andre uke til og med utgangen av 2024, enten vil åpnes eller moderniseres en ny JYSK butikk i Norge.

Det nye butikk-konseptet gjør det lettere å navigere i butikken, og å orientere seg blant det store utvalget av senger, møbler, interiør, og alt annet som skaper hygge i hjemmet.

Det nye lyset og tre-lignende gulvet i den moderniserte JYSK butikken i Molde skaper en komfortabel og avslappende handleopplevelse.

«Som kunde i JYSK har du alltid et godt tilbud i nærheten, og ansatte som kan hjelpe deg med å finne nettopp det du trenger. Vi feirer den nye flotte butikken vår i Molde med en åpningskampanje, med knallgode tilbud!» sier District Manager Thomas Schønebeck Lorentzen.

JYSK åpnet sin første butikk i Norge i 1988, og har i dag 103 butikker i landet.

Om JYSK i Molde

• Butikken har 11 ansatte
  • Butikken reåpner 17.02 klokka 09.00
  • Butikken finner du Oscar Hanssens Veg 1-3, 6415 Molde

Ytterligere informasjon

• Thomas Schønebeck Lorentzen District Manager, tlf: 46637824
  • Krister Andreassen, Sales and Marketing Manager, tlf: 41475500

Regions

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.100 butikker og webshops i 50 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 28.500 medarbeidere.

JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 4,4 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.