Store Manager JYSK Askim, David Kaminski

JYSK reåpner modernisert butikk i Askim

Etter en omfattende modernisering, er JYSK klare til å ønske kundene i Askim velkommen. Butikken vil være mer inspirerende, ha bedre lys og gulv i tre-lignende materiale. Butikken finner du i Henstad Allè 1C i Askim, og den reåpner torsdag 26. November kl 08.00.

Siden oktober har JYSK butikken i Askim gjennomgått en stor transformasjon i henhold til JYSK sitt nyeste butikk konsept.

Fra 26. November vil kundene oppleve en større og mer moderne butikk som tilbyr enda mer inspirasjon.

” Først og fremst er hele JYSK Askim gjengen stolte over å jobbe i det som blir den fineste butikken i hele Askim. Jeg er selv utrolig stolt over alt det harde arbeidet som er lagt ned av samtlige involvert i moderniseringen. Kundene får oppleve et nytt konsept, i en hyggelig og inspirerende atmosfære. Flere miljøsoner gjør det lettere for kundene å forespeile seg møblene i eget hjem, og de vil i stor grad oppleve mye mer inspirasjon” sier butikksjef David Kaminski.

Det nye butikk konseptet gjør det lettere å orientere seg i butikken blant det store utvalget av senger, møbler, interiør artikler og alt det andre som bidrar til å lage et hyggelig hjem!

Det nye lyset og tre-lignende gulvet i den moderniserte JYSK butikken i Askim skaper en mer komfortabel og avslappende shopping atmosfære.

Om JYSK i Askim:

• Butikken har 7 ansatte
  • Butikken reåpner torsdag 26. November klokken 08.00
  • Butikken finner du i Henstad Allè 1C i Askim

Mer informasjon:

• Distriktsjef Henning Kristiansen, tlf 476 88 087
  • Butikksjef David Kaminski, tlf 400 71 303

Regions

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 900 butikker og 24 000 medarbeidere i 51 land. I Tyskland heter butikkene Dänisches Bettenlager – i resten av verden JYSK. JYSK er eid av familien bak Lars Larsen Group, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.25 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 4.1 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.