Gå videre til innhold
Fra venstre: Deputy Store Manager Trine Viken, Store Manager Marius Engemoen og Store Manager Trainee Øyvind Kristiansen

JYSK reåpner modernisert butikk på Gjøvik

Etter en omfattende modernisering, er JYSK atter en gang klare til å ønske kundene på Gjøvik velkommen med mer inspirasjon, nytt lys og tre-lignende gulv. Butikken finner du i Kallerudlia 5 og den reåpner 9. september kl. 09.00.

I perioden 9. August til 8. September, har JYSK butikken på Gjøvik gjennomgått en ekstensiv transformasjon i henhold til JYSK sitt nyeste butikk-konsept.

Fra 9. september kl 09.00 vil kundene møte en større og mer moderne butikk som tilbyr enda mer inspirasjon.

«Etter oppussingen og oppgraderingen til 3.0 konseptet vil det bli flere miljøer i butikk. Alle de flotte artiklene i sortimentet vårt vil i større grad enn tidligere skape inspirasjon for kundene våre, uavhengig av om det er stuen, soverommet eller studenthybelen som skal pusses opp. Spotbelysning og mørk maling bidrar også til å fremheve populære varer, og pyntegjenstander i sortimentet vårt,» sier District Manager Nikolaj Hager Jensen.

JYSK investerer 250 millioner NOK

Reåpningen av butikken på Gjøvik er en del av en stor JYSK investering i Norge, hvor 250 millioner NOK går med på å oppgradere alle de norske butikkene til det nyeste 3.0 butikk-konseptet innen utgangen av 2024. Dette betyr at det hver andre uke til og med utgangen av 2024, enten vil åpnes eller moderniseres en ny JYSK butikk i Norge.

Det nye butikk-konseptet gjør det lettere å navigere i butikken, og å orientere seg blant det store utvalget av senger, møbler, interiør, og alt annet som skaper hygge i hjemmet.

Det nye lyset og tre-lignende gulvet i den moderniserte JYSK butikken på Gjøvik skaper en komfortabel og avslappende handleopplevelse.

«Uansett hvilket behov eller ønske kundene har når det kommer til søvn og bolig, står våre kompetente ansatte alltid klare til å hjelpe. Hos oss i JYSK finnes det noe for ethvert behov, og ikke minst - til en fornuftig pris. Den nye indoor kolleksjonen består av flere nordiske farger, og gjenspeiler dagens trender. Den er rett og slett bedre enn den noensinne har vært,» sier District Manager Nikolaj Hager Jensen.

JYSK åpnet sin første butikk i Norge i 1988, og har i dag 102 butikker i landet.

Om JYSK på Gjøvik

• Butikken har 9 ansatte
  • Butikken reåpner 09. September kl 09.00
  • Butikken finner du i kallerudlia 5, 2816 Gjøvik

Ytterligere informasjon

• Distriktssjef Nikolaj Hager Jensen Tlf: 41241337
  • Salg- og markedssjef Krister Andreassen Tlf: 41475500

Regions

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen. Med over 3.000 butikker og webshops i 51 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.
Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 26.500 medarbeidere. I Tyskland heter butikkene DÄNISCHES BETTENLAGER – i resten av verden JYSK.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group med en samlet omsetning på 4,8 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 4,1 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.