Gå videre til innhold
Våre ansatte hjelper deg gjerne med å få varene ut i bilen, uavhengig om du har kjøpt varene via netthandel, med avlevering i butikk, eller om du kjøper varene på en hyggelig handletur i en av våre butikker

JYSK tilbyr gratis frakt på netthandelsvarer!

En del av varene som selges gjennom JYSK.no er markert med ”kun online”, hvilket betyr at varen ikke er utstilt eller på lager i en av JYSKs 90 butikker i Norge. Disse varene har inntil nå vært forbeholdt netthandel med direkteleveranse til kundens adresse. Nå kan imidlertid norske kunder glede seg over at alle varer på JYSK.no kan bestilles, med gratis frakt, for avhenting i en JYSK-butikk.

”En av våre største ambisjoner er å gjøre handleopplevelsen til våre kunder så smidig og kostnadseffektiv som overhodet mulig. I stede for å betale for frakt til hjemmeadressen og avtale leveringstidspunkt, kan våre kunder nå handle online og avhente varene i en av våre butikker; når det passer deg best”, sier Are Bjøntegaard, Sales & Marketing Manager i JYSK Norge.

Når netthandelsvarerne er bestilt og betalt online på JYSK.no, får kunden beskjed om når varere er klare til avhentning i den foretrukne butikk.

Gode erfaringer fra andre land

JYSK har allerede gode erfaringer med denne nye mulighet i tre land – Finland, Holland og Danmark – konseptet rulles også ut i Sverige i nær fremtid. I Danmark har denne leveringsmuligheten på netthandelsvarer medført dramatisk økning i salget.

”Siden vi startet med dette nye leveringsalternativet i Danmark, i mars 2016, er interessen fra kundene steget voldsomt. I løpet av 2017 har JYSK Danmark alene realisert en økning i onlineordre på fantastiske 50%, en betydelig andel fra avhenting i butikk. Leveringsalternativet, henting i butikk, gjør det enkelt for kunden og kunden slipper å være hjemme til et bestemt tidspunkt – varene kan enkelt plukkes opp i den lokale JYSK-butikken kun få dager etter at bestillingen er lagt inn”, sier Hanne Bang Vorre, E-Business Director i JYSK Nordic.

På sikt vil dette leveringsalternativet være tilgjengelig i samtlige 48 land der JYSK i dag har tilstedeværelse.

Slik fungerer løsningen

• Kunden bestiller og betaler sine varer på JYSK.no
  • De bestilte varene leveres, fraktfritt, til butikken fra JYSKs distributionssenter
  • Kunden henter varene etter mottatt varsel fra butikken, i den foretrukne butikken der opphenting ble bestilt
  • Levering til butikken er gratis uansett antall varer og avhentningsbutikk.

Ytterligere informasjon

• Are Bjøntegaard, Sales & Marketing Manager, JYSK Norge: (+47) 98217488, abj@JYSK.com
  • Hanne Bang Vorre, E-Business Director, JYSK Nordic: (+45) 89397693, hbv@JYSK.com

JYSK GROUP har sitt utspring i Skandinavia: Den første butikken åpnet i Danmark i 1979. I dag har JYSK GROUP mer enn 2400 butikker og 20000 ansatte i 45 land. I Tyskland og Østerrike er navnet Dänisches Bettenlager - og JYSK i resten av verden. JYSKs mål er å etablere seg over hele verden og gi et godt tilbud til alle. Eieren og grunnleggeren av JYSK GROUP, Lars Larsen, eier også møbelkjedene Bolia.com, IDEmøbler og ILVA - i tillegg til en rekke andre firmaer. LARS LARSEN GROUP omsetter for 3,4 milliarder euro årlig.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.