Vårt sengetøy er en del av JYSKs bærekraftige sortiment.

Våre 3 favoritt sengetøy

En gang i blant har soverommet behov for et frisk pust. Uansett om du vil skape et romantisk, et moderne eller et klassisk uttrykk så er sengetøy et effektivt og rimelig knep for å fornye det visuelle utrykket. Denne uken er det sleeping days hos JYSK, og vi har valgt ut våre topp 3 favoritter innen sengetøy. Alle er en del av JYSKs bærekraftige sortiment.

CILJE er et bærekraftig valg med en skandinavisk look

CILJE er laget av 51% resirkulert polyester og 49% bomullssateng, og er oeko-tex sertifisert. Sengesettet kommer i petrol, sand og gul.

Dette sengesettet imøtekommer vårt høye kvalitetskrav, som samtidig er et valg som føles riktig. Satengvevet og blandingen av materialer gjør at sengesettet kjennes både behagelig, mykt og eksklusivt. I tilegg er designet moderne og skandinavisk. CILJE er en del av vårt bærekraftige sortiment, SCANDINAVIAN SENSE, som også inneholder håndklær og badematter.

EMILY oser feriestemning

EMILY er laget i 100% bomullspercale, som veves av ekstra finkjemmede og tynne tråder. Det gjør at overflaten blir glatt, sval og uimotståelig myk og behagelig mot huden. Produktet er også oeko-tex sertifisert.

EMILY preges av et blomstrete mønster, laget i mykt bomull som både er behagelig og eklusivt. Designet er tydelig inspirert av naturen med blå og gule blomster. Det sommerlige utrykket kan også forlenges med matchende pledd og pynteputer til.

BELMA til den romantiske sjelen

BELMA er laget av 100% bomullsateng, og oeko-tex sertifisert.

Fargene på dette sengesettet er lyse og levende. BELMA er laget av 100% bomullsateng, og de sommerlige fargetonene skaper et positivt utrykk.

Det nye sortiment av sengetøy er til salgs online på JYSK.no

Kategorier

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 900 butikker og 26 500 medarbeidere i 51 land. JYSK er eid av familien bak Lars Larsen Group, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.25 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 4.1 milliarder EUR.

Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.